Perioade: A
– Bucuresti:A 14-16 septembrie (Modulul I) si 7-9 octombrie (Modulul II) si 28-30 octombrie (Modulul I) si 25-27 noiembrie (Modulul II)
Important!!! Cheltuielile pentru formarea si perfectionarea profesionala a personalului angajat sunt deductibile, conform Codului fiscal, art. 21, alin. 2, lit. h.
Odata cu aderarea la Uniunea Europeana, organizatiile, firmele si institutiile romanesti au intrat intr-o reala competitie pe piata internationala, o piata unde succesul apartine celor mai buni, activi,A competitiviA si perseverenti. Fie ca activati intr-o organizatie neguvernamentala, companie, institutie publica, daca va pasa cum va faceti munca si daca doriti succesul in activitatea dvs, atunci trebuie sa luptati sa faceti parte dintre cei mai buni.
Acest curs va invata cum sa porniti si sa urcati pe scara celor mai buni manageri de proiect, sa puteti sa va atingeti tintele propuse, cu cel mai bun raport cost/calitate si inconjurati de colegi care muncesc cu placere si se simt motivati sa faca parte din echipa dvs.
COMPETENTE
La sfarsitul cursului, participantii:
– vor sti cum sa identifice nevoile proiectului, cat mai obiectiv si adaptat cerintelor reale ale grupurilor tinta
– vor identifica si vor planifica toate categoriile de resurse ale proiectului
– vor cunoaste acele elemente specifice care asigura respectarea prevederilor contractuale
– vor fi capabili sa identifice riscurile proiectului si sa ia masurile preventive corespunzatoare
– vor avea cunostinte si abilitati imbunatatite de conducere a proiectului
– vor cunoaste modalitati de motivare si de optimizare a muncii echipei cu care lucreaza
Tematica
– Elementele esentiale ale proiectului
– Analiza problemei
– Analiza factorilor interesati
– Analiza SWOT
– Scop, obiective, activitati, buget, resurse
– Analiza riscurilor
– Monitorizarea si evaluarea
– Elementele de piata ale scrierii unei propuneri de finantare
– Managementul resurselor umane, timpului, activitatilor, situatiilor dificile
– Asigurarea respectarii prevederilor contractuale ale proiectului
– Promovarea proiectului
– Controlul bugetului
– Raportarea proiectului
– Durabilitate
Vezi agenda modului I si modului II pentru detalii.
Cursul se adreseaza reprezentantilor organizatiilor neguvernamentale, sectorului de afaceri, institutiilor publice si altor persoane interesate.
Tarif curs: 800 RON pentru fiecare modul (in total 1600 RON pentru ambele module, 6 zile – 36 ore de training).A Plata se poate face si in doua rate: prima la inscriere si a doua inainte de inceperea celui de-al doilea modul)
Aceasta taxa de participare include: livrarea cursului, materialele de curs (suport de curs, fise de lucru, anexe, CD cu materialele in format electronic), pauzele de cafea, asistenta si feedback in realizarea temei dintre module, taxele de examinare finala si de eliberare a certificatului de absolvire.
In cazul in care, din motive ce nu tin de FDSC, nu veti putea participa la cursulA la care v-ati inscris, FDSC va va returna 60% din taxa de participare pe care ati platit-o.
FDSC nu asigura transportul si cazarea participantilor. La cerere, va putem oferi sprijin in gasirea unor oferte avantajoase de cazare.
La incheierea celor 2 module de training, cursantii primesc certificatul de absolvire recunoscut pe piata muncii (cu conditia prezentei la cel putin 80% din sesiunile cursului).
BONUS!!!
FDSC ofera participantilor consultanta gratuita prin e-mail, timp de 3 luni (de la incheierea cursului)!!!
Pachet clasic reduceri!!!
– 10% pentru organizatiile/institutiile care isi inscriu cel putin 3 reprezentanti la curs.
– 10% pentru persoaneleA fizice si reprezentantii organizatiilor/institutiilor care se inscriu pentru cel putin 3 cursuri (pe teme diferite) organizate de FDSC.
– 5% pentru achitarea taxei de participare cu cel putin 2 saptamani inainte de inceperea cursului.
Reducerile din pachetul clasic se pot cumula in limita a 15%!
Reduceri speciale pentru ONG-urile mici!!!
– 30% reducere pentru ONG-urile cu buget anualA mai mic de 50.000 euro (210.000 RON)
* reducerea se acorda numai organizatiilor inscrise in baza de date „Catalogul Societatii Civile” disponibila pe portalul www.stiriong.ro si care au completat, pe langaA sectiunile obligatorii de inregistrare in baza de date, sectiunea „Raport activitate organizatie” (Buget venituri ultimul an fiscal; Categorii de venituri; Numar membri; Numar angajati; Numar voluntari; Raport audit/financiar)
Pentru detalii despre inregistrarea in baza de date va puteti adresa Vioreliei Ciuciur [email protected]
* aceasta reducere speciala pentru ONG-urile mici nu se cumuleaza cu reducerile din pachetul clasic de reduceri
Inscrierea la curs se face in urma trimiterii catre FDSC (prin e-mail sau fax) a formularului completat si a documentului de plata. Cursul este organizat pentru min. 12 – max. 20 persoane.
Dupa finalizarea perioadei de inscrieri, participantii vor primi informatii despre locatie.
Cursurile de la Cluj-Napoca se vor desfasura in sala de training a Fundatiei Centrul de Resurse pentru Diversitate Etnoculturala dinA Cluj-Napoca, str. Tebei nr. 21, corp C.
– Participantii trebuie sa fi absolvit minim studiile liceale (cu diploma de bacalaureat)
– Cursul se finalizeaza cu examen de absolvireA sustinut in ultima zi de curs a celui de-al doilea modul
La incheierea celor 2 module de training, cursantii primesc certificatul de absolvire recunoscut pe piata muncii (cu conditia prezentei la cel putin 80% din sesiunile cursului).
Descarca formularul de inscriere.A
Ultima zi pentru inscrieri
– 4 septembrie (pentru cursul careA are loc in perioada septembrie-octombrie)
– 19 octombrie (pentru cursul careA are loc in perioada octombrie-noiembrie)
Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la tel.: 021/310 01 77 sau e-mail: [email protected]. (persoana de contact: Cristina Brezoi, Coordonator cursuri).
Sursa: Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile