Elemente generale de Controlling; Diferente dintre contabilitatea externa (contabilitatea financiara) si contabilitatea interna (calculatia costurilor); Transfer din contabilitatea financiara in calculatia costurilor; Tipuri de costuri – prezentare; Indicatori pentru decizii de pret sau de cantitate (pe baza tipurilor de costuri); Sistemul de controlling operativ – pe baza indicatorilor; Tipuri de costuri – instrument de analiza si decizie; Constructia si negocierea pretului; Bugetare; Investitii.
CE?
Prima zi:
Elemente generale de Controlling
– Tipurile de decizii
– Controllingul – element pentru decizie
– Calculatia costurilor – element esential in controlling
Diferente dintre contabilitatea externa (contabilitatea financiara) si contabilitatea interna (calculatia costurilor)
– Scurta prezentare
– Zone de suprapunere
– Diferente si legaturi
– Suport pentru pregatirea deciziilor
Transfer din contabilitatea financiara in calculatia costurilor
– Adaugare de costuri
– Eliminare de costuri
– Normalizare de costuri
– Reevaluare de costuri
Tipuri de costuri – prezentare
– Directe / Indirecte
– Variabile / Fixe
– Platibile / Neplatibile
Ziua a doua:
Indicatori pentru decizii de pret sau de cantitate (pe baza tipurilor de costuri)
– Contributia de acoperire
– Fluxul de numerar
– Profitul
– Legaturi – ecuatia de baza a controllingului operativ
Sistemul de controlling operativ – pe baza indicatorilor
– Deciziile la pregatirea caruia trebuie sa ajute sistemul
– Crearea sistemului
– Operationalizarea lui (inclusiv prin software)
– Reteaua de planuri
– Instrument pentru analiza, decizie, conducere
Tipuri de costuri – instrument de analiza si decizie
– Costuri fixe si variabile – aplicatie matematica
– Chei de repartizare si metode matematice
– Costuri directe si indirecte – aplicatie matematica
– Standard costing
Constructia si negocierea pretului
– Pe baza costurilor fixe si variabile
– Pe baza costurilor directe si indirecte
– Elemente de negociere pe baza de pret
Ziua a treia:
Bugetare
– Buget incremental
– Buget baza zero
– Calcularea si analiza abaterilor
Investitii
– Dobanda ca element de costuri
– Venitul net actualizat total, rata interna de rentablitate, rata interna de rentabilitate modificata
CINE?
Dr. Josef Wagner/Viena:
Matematician, economist, consultant si lector international, trainer in economie cu mai mult de 20 ani experienta in consultanta si proiecte economice
Ivan Alin/Bucuresti: Economist, Certified Management Consultant, trainer, peste 10 ani experienta practica in consultanta
DE CE?
Pentru ca
– noi suntem practicieni in controlling si calculatia costurilor (nu profesori universitari);
– oferim solutii practice si aplicabile imediat;
– exemplele aduse la seminar sunt luate de la firme reale
– puteti sa aduceti cazuri de la propriile firme si sa gasim impreuna rezolvarea la seminar.
CAND si UNDE?
25 – 27 februarie 2008,
zilnic 9,00 pana la 16,00
Predeal, Hotel Dragului***
CAT
Curs: 1.490 Lei ; Examen: 175 Lei; Cazare si masa: 650 Lei (preturi fara TVA)
Reducere 3% pentru al 2-lea participant de la aceeasi organizatie; 5% pentru al 3-lea participant de la aceeasi organizatie;
Oferta speciala!!! 10% reducere pentru participantii de la organizatii care au mai fost la seminariile SVASTA.
Training pentru top, midlle management si personalul din departamentul financiar
Informatii la www.svasta.ro; 021.315.25.00; 0730.587.584.
Sursa: Plandeafacere.ro