14 august 2008
Companiile arata o preocupare sporita pentru nevoile clientilor. Nu intotdeauna comportamentele angajatilor sunt in armonie cu prioritatile companiilor de a avea clienti multumiti.
Cursul de customer care dezvolta in randul participantilor un comportament centrat pe client. In acest curs ajutam participantii, prin metode interactive, sa constientizeze importanta relatiei cu clientul si sa formam atitudini centrate pe satisfactia clientilor.
Schultz Consulting organizeaza Cursul de customer care, in perioada 20-21 august 2008, in Bucuresti, Palatul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Bdul O. Goga, nr. 2, Tronson 2, Mezanin, Camera 3.
Taxa de participare este de 750 RON / persoana si include costuri legate de: Sala de curs, Materialele necesare realizarii exercitiilor, Suportul de curs, Pauzele de cafea si de masa din zilele de curs.
GRUP TINTA: 12 persoane
CUSTOMER CARE – ARTA DE A COMUNICA CU CLIENTII
Scop: Sa dezvolte abilitati de comunicare si de lucru cu clientii
Obiective:
La finalul cursului, participantii vor fi capabili:
1. Sa demonstreze o comunicare autentica in lucrul cu clientii
2. Sa identifice bariere in comunicare si sa gaseasca solutii pentru depasirea acestora
3. Sa demonstreze abilitati de ascultare activa
4. Sa demonstreze abilitati de a pune intrebari
5. Sa demonstreze abilitati de a da si a primi feed-back
6. Sa constientizeze importanta si impactul comunicarii nonverbale la nivelul clientului
7. Sa utilizeze corect tipurile de comunicare pentru a obtine un maxim de eficienta din fiecare interactiune cu clientii
Tematica
Cursul isi propune sa abordeze elemente legate de comunicare si de lucrul cu clientii aplicate pentru angajatii care interactioneaza cu acestia.
Participantii vor fi pusi in diferite situatii care simuleaza situatii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanta adaptarii stilului de comunicare la tipul de client cu care se interactioneaza.
De asemenea, un aspect important care va fi urmarit este acela al constientizarii importantei si impactului primei impresii pe care un angajat il poate determina la nivelul unui client.
Participantii vor exersa tipurile de ascultarea activa si vor dezvolta abilitati de a pune intrebari. In egala masura, vor fi implicati in exercitii care le vor facilita intelegerea si constientizarea rolului autenticitatii, respectului, persuasiunii si al nonverbalului in comunicare, exersand, in egala masura si capacitatea de a oferi si de a primi feed-back.
Un alt aspect care va fi abordat, va fi acela al interactiunii cu clientul si al modalitatii in care se poate cel mai bine raspunde cererilor acestuia, pentru a se asigura ca fiecare client cu care se interactioneaza este un client multumit.
Metodologie
Cursul pe care Schultz Consulting il propune este unul dinamic, interactiv, axat pe optimizarea cunostintelor, dezvoltarea abilitatilor si formarea atitudinilor folosind metoda experientiala.
In cadrul cursului se va pune un accent deosebit pe:
– Incurajarea implicarii active a tuturor participantilor;
– Promovarea unei atmosfere de colaborare;
– Sprijinirea participantilor pentru a stabili legaturi intre sesiunea de formare si situatiile din viata de zi cu zi;
– Indrumarea participantilor spre materiale si resurse umane care le-ar putea fi de folos.
Persoanele interesate vor trimite fisa de inscriere a aplicantului, pana la data de 18 august 2008 ora 12, la adresa [email protected]. Fisa de inscriere se descarca de pe adresa www.schultz.ro .
ALINA DOBRESCU
Telefon: 021-3156587,
Fax: 021-3156548
Mobil: 0728 29 82 82
[email protected]
http://www.schultz.ro
Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Plandeafacere.ro recomanda www.Traineri.ro.
Sursa: Plandeafacere.ro, 14 august