
Acestea sunt:
1. MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR – CONTRACT FIDIC – 17 IUNIE – 19 IUNIE
Grup tinta:
Experti în domeniu din administratia publica, agentii, sectorul privat – firme de constructii, firme de consultanta, ingineri constructori, ingineri consultanti, consilieri juridici si personal implicat în proiecte internationale cu proceduri FIDIC
Tematica:
1. Contract FIDIC:
– Intelegerea termenilor contractuali;
– Importanta contractelor;
– Prezentarea clauzelor contractelor FIDIC;
– Capacitatea de a monitoriza un contract FIDIC;
– Finalizarea unui contract FIDIC
– Managementul integrat al contractelor;
– Tipuri de contracte folosite in cadrul proiectelor/Tipuri de contracte de lucrari;
– Riscul beneficiarului in raport cu tipul contractului;
– Solutionarea disputelor
2. Achizitii publice:
– Principii si reguli in atribuirea contractelor de achizitie publica;
– Stabilirea procedurii adecvata pentru atribuirea contractului public;
– Etape in pregatirea derularii procedurii de atribuire: intocmirea documentatiei de atribuire; publicarea anuntului/invitatiei de participare in SEAP;
– Pasi de urmat in derularea procedurilor de atribuire off-line si/sau on-line;
– Evaluarea candidaturilor/ofertelor si desemnarea ofertei castigatoare.
– Stabilirea clauzelor contractului de achizitie publica;
– Solutionarea contestatiilor de catre C.N.S.C. Sanctiuni pentru incalcarea prevederilor legislative privind achizitiile publice;
– Directiva 2007/66/CE a Parlamentului European si a Consiliului in ceea ce priveste ameliorarea eficacitatii cailor de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitii publice.
2. IMPLEMENTAREA SI MONITORIZAREA PROIECTELOR PENTRU FONDURI STRUCTURALE – CURS DE PERFECTIONARE PENTRU OCUPATIA MANAGER PROIECT – COD COR 241919 – 01 IULIE – 03 IULIE
Grup tinta: persoane care doresc sa dezvolte sau sa implementeze proiecte in cadrul institutiilor in care isi desfasoara activitatea.
Pentru a veni in intampinarea nevoilor participantilor, TOP QUALITY MANAGEMENT realizeaza anterior stagiului de pregatire o analiza a nevoilor de training. In acest mod se vor identifica nevoile specifice ale fiecarui participant si adapta tematica trainingului la aceste cerinte.
Tematica stagiului de pregatire:
– cadrul institutional existent – politica de coeziune, contextul actual;
– etapele proiectului – in special implementarea proiectului si monitorizarea acestuia
– contractul de finantare – elementele contractului
– achizitii publice
– probleme institutionale
Autorizare
Cursurile sunt autorizate CNFPA si se vor finaliza cu certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei si Cercetarii. La absolvire se va elibera ca anexa a certificatului de absolvire si un supliment descriptiv in care sunt prevazute competentele dobandite.
Detalii suplimentare veti obtine accesand site-ul http://www.cursuriautorizate.ro – sectiunea curs formare.
Locatie sustinere cursuri: Bucuresti, sector 3, str. Lucretiu Patrascanu nr. 3, incinta CEDRU.
Inscrierea se face in limita locurilor disponibile (maxim 15 participanti) prin primirea de catre organizatori a Formularului de inscriere pe care il puteti obtine accesand site-ul http://www.cursuriautorizate.ro sectiunea „Inscrie-te acum”, prin fax: 0316900991 sau prin e-mail: [email protected].
Pentru informatii suplimentare va rugam sa contactati Departamentul Cursuri, tel.: 021.340.04.30, 0724.370.347; email: [email protected].