De multe ori, comportamentele noastre sau ale celor din jur, situatiile in care ne trezim, ne ridica anumite semne de intrebare: ‘de ce am cumparat totusi acest lucru din moment ce nu-mi este util?’; ‘cum anume acea persoana reuseste sa fie persuasiva si eu nu?; as vrea sa fac cutare lucru dar parca totusi n-as vrea; de ce am fost inteles gresit?; si multe altele.
Ce este inteligenta emotionala:
– Unul din principalii factori de succes
– Factorul definitoriu care ne permite sa avem relatii calde si armonioase cu ceilalti, nu doar contacte reci si distante
– Busola care sa ne permita sa stim daca reusim sa ne traim viata conform intentiilor si idealurilor noastre
Obiectivul cursului: Dezvoltarea abilitatilor emotionale si intelegerea impactului mecanismelor emotionale in procesul de vanzare, astfel incat sa putem incheia cat mai multe vanzari.
Beneficii. La finalul training-ului:
– Iti recunosti mai usor emotiile si impactul pe care il are comportamentul tau asupra clientului.
– Vei intelege importanta si impactul factorului emotional in luarea unei decizii
– Vei putea sa evaluezi corect sansele reale de incheiere a unei vanzari
– Vei descoperi blocajele, obstacolele pe care propriul subconstient ti le poate pune
– Vei intelege cateva modalitati de control ale procesului de vanzare din perspectiva emotionala
– Vei invata tehnici de influentare sau manipulare la nivel emotional
– Vei descoperi cum poti avea atitudinea optima pentru a incheia cat mai multe vanzari
– Iti vei cunoaste punctele forte si punctele vulnerabile
– Vei putea construi si mentine relatii constructive
– Vei putea incheia mai multe vanzari.
Agenda de curs:
1. Inteligenta emotionala – introducere
2. Procesul decizional – clientul
– Factorul uman – decizia, intre emotional si rational
– Triunghiul motivatiilor emotionale
– Directia interesului real al cumparatorului
– Diferenta intre modul cum cred eu ca sunt perceput si perceptia reala despre mine a cumparatorului
3. Eu, clientul si procesul de vanzare
– Motivarea mea ca vanzator: congruent sau incongruent?
– Disocierea – eul intim si eul social
– Convingeri limitative – legitimitate, capabilitate, speranta
– Jocul semnificatiilor
– Tipuri de emotii manifestate in interactiunea de vanzare
– Setarea atitudinii emotionala optime – folosirea resurselor interioare
4. Interventia in mecanismul decizional al clientului
– Intre influentare si manipulare – perspectiva morala
– Tehnici de influentare – crearea raportului
– Identificarea factorilor externi de influenta asupra decidentului (copii, sotie, etc).
– Ingineria sociala
– Empatia
– Conceptul de – familiaritate
– Modificarea perspectivei clientului din punct de vedere emotional – ce castigi daca vei cumpara? / ce pierzi daca nu o faci?
Metode folosite:
– Prezentarea si analizarea unor functionalitati de baza ale personalitatii umane, la nivel neurologic, cu impact emotional
– Tehnici de introspectie si mediere utilizand tehnologia NLP
– Interactiune in grup, role-playing
– Studii de caz ( analize video si literare )
– Prezentarea si exersarea unor tehnici de comunicare noi, de natura nonverbala
Participanti: Personal din vanzari, middle si top management, oricine este interesat de dezvoltare personala.
Durata: 1 zi
Trainer: Eduard Varain. Trainer certificat la nivel national, cu o bogata experienta in training si vanzari.
Expertiza si experienta in training cuprinde: Tehnici de Vanzare, Tehnici de Negociere, Vanzare Consultativa, Inteligenta Emotionala.
Are o experienta de peste 10 ani in vanzari in companii nationale si multinationale, unde a ocupat pozitii de TelephoneAccount Manager, Sales Manager, si peste 6 ani in sustinerea programelor de training. Eduard este pasionat de sport si calatorii.
Locatie: Bd Iuliu Maniu Nr 7, Corp A, Et 3. Click aici pentru a vedea harta. (http://visionconsulting.ro.im/userfiles/file/-harta%20modificata.jpg)
Investitie/pers: 170 eur + tva.
Discount-uri: (sunt cumulative)
– 5% pentru doua persoane din aceeasi organizatie, prieteni, cuplu
– 10% pentru trei persoane din aceeasi organizatie, prieteni
– 5% pentru inscrierile pana pe data de 26.06.2009
– 10% pentru inscrierile pana pe data de 05.06.2009
– 10% pentru cei care au mai participat la cursurile Vision Consulting
Sunt incluse:
– 2 coffe break-uri (apa,sucuri, cafea, patiserie) si un pranz
– suportul de curs si materialele necesare
– un cd cu inregistrarile facute la curs
– diploma de participare
Numar limitat de locuri.