Intr-o perioada dominata de incertitudine pe majoritatea sectoarelor de business, un lucru ramane cert: serviciile de calitate, etica si bunul simt vor ramane prima alegere si vor reprezenta avantajul competitiv.
Obiectivul cursului: Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.
Agenda de curs:
– Definirea conceptului de customer care
– Principii de customer care
– Factorii de importanta in relatia cu clientul
– Standard de tinuta
– Eticheta telefonica
– Comunicare si relationare
– Exista clienti dificili?
Beneficii training
La final participantii:
– Vor afla cum pot oferi servicii de calitate
– Vor putea sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si de relationare cu clientii
– Vor intelege importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea
Contact:
VISION CONSULTING
Adresa: Strada Doamnei, nr 14-16, corp C, sector 3, Bucuresti
Tel: 021 310 86 11
Email: [email protected]
Web-site: www.visionconsulting.ro