Trei strategii pentru cresterea preturilor

0

cresterea preturilorPotrivit unui studiu recent, din cele 28 de milioane de mici intreprinderi care exista in acest moment in SUA, aproximativ 21 de milioane dintre ele sunt pe pierdere. Asadar, se ajunge la intrebarea: de ce atat de multe intreprinderi pierd bani? In opinia noastra, principalul motiv care a dus la aceasta situatia este legat de preturile prea mici. Pentru ca aceste companii nu reusesc sa isi vanda produsele sau serviciile la preturi destul de mari, ele lucreaza pe marje si, in acest mod, nu pot sa se extinda.

Daca nu dispuneti de un capital imens nu trebuie, sub nicio forma, sa incercati sa practicati cele mai mici preturi de pe piata. Laudandu-va ca aveti cele mai mici preturi nu va duc la atragerea de noi clienti.

Antreprenorii aflati la inceput de drum sau care detin o firma mica vor spune mereu ca fac parte dintr-o industrie competitiva si de accea trebuie sa mentina preturile mici, pentru a face fata concurentei. Problema este ca fiecare antreprenor ar trebui sa stie ca a incepe o afacere tocmai asta inseamna: sa te adaptezi pietei si sa faci fata competivitatii.

Incercarea de a avea aceleasi preturi ca si concurenta, ba chiar mai mici, este o strategie sortita esecului. Fiecare afacere are nevoie de marje mari pentru a reusi sa se dezvolte si a se extinde. Pretul va continua intotdeauna si, de aceea, va dam cateva sfaturi pentru a intelege cum puteti creste preturile fara a avea nimic de pierdut:

1. Fa-o! Fara alte justificari sau motive, cresteti preturile! Chiar daca e vorba de cresteri mici, incercati aceasta varianta. Ulterior, analizati situatia si veti vedea rezultatele. Daca va este frica sa cresteti preturile, incercati sa realizati pachete pe care sa le vindeti astfel incat sa creasca pretul mediu al produselor.

Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com

Share.

Leave A Reply