Cinci idei despre cum sa iti gestionezi mai bine proiectele

0

cinci.idei.management.proiect.000Managementul unui sarcini si abilitatea de a comunica obiectivele acesteia, joc un rol crucial in cadrul unei afaceri. Rezultatul acesteia depinde in foarte mare masura de planificarea initiala dar si de monitorizarea fiecarui pas in parte.

Managementul proiectelor este esential mai ales in cazul afacerilor mici si flexibile, atunci cand sarcinile sunt indeplinite de un numar relativ mic de oameni, acestia avand nevoie de o comunicare rapida si eficienta. Odata cu procesul de globalizare, colaborarea a devenit esentiala in afacerile moderne. Iti oferim 5 aplicatii extrem de utile pentru a-ti usura munca si a-ti gestiona mai eficient proiectele si sarcinile: LighthouseAsanaLess AccountingActiveCollab16Bugs

1. Lighthouse este o aplicatie speciala dezvoltata pentru gestionarea proiectelor ce te va ajuta sa tii in frau potentialele probleme si termenele limita. De asemenea iti ofera posibilitatea de a comunica cu clientii prin e-mail. Crearea unui proiect este foarte simpla, fiind nevoie doar de un titlu si o mica descriere. Dupa ce proiectul a fost creat, se pot insera mesajele si etapele. Se pot de asemenea atasa documente de pana la 50 MB. De asemenea, are o aplicatie ce va permite sa-l integrati cu alte aplicatii, cum ar fi Google Calendar. Cu ajutorul API-urilor, Lighthouse vine in ajutor atunci cand vine vorba de a pune fluxul de lucru in ordine.

2. Asana este un alt instrument de proiect si de gestionare a sarcinilor ce vai poate veni in ajutor, Adaugarea mai multor proiecte este simpla, acest lucru ajutandu-va sa tineti evidenta listei de proiecte. Puteti sorta obiectivele individuale de cele generale pentru care puteti pune si termenele limita, astfel incat atunci cand o sub-sarcina este finalizata obiectivul principal va fi sa o imdepliniti pe urmatoarea. Daca lucrati la o sacina cu alte persoane, puteti urmari schimbarile sau modificarile  pe care le fac acestea. Este foarte important sa stiti ca Asana este gratuit pentru proiectele care implica mai putin de 15 persoane.

3. Less Accounting este in general utilizat ca si program de contabilitate on-line si facturare. Acest program are o varietate de caracteristici, cum ar fi managementul vanzarilor, urmarirea cheltuielilor sau crearea d epropuneri. De asemenea, se poate trimite un e-mail saptamanal cu actualizarea cheltuielilor. Puteti incerca versiunea gratuita de 30 de zile, dupa care se va plati.

4. Activecollab  este o aplicatie de management de proiect si de colaborare foarte utila, care va permite sa infiinati o zona de colaborare pe site-ul dumneavoastra.

Citeste intregul articol (in limba engleza) pe Entreprenoria.com 

Share.

Leave A Reply