Strategia de dezvoltare

0

Obiectivele firmei – planul de dezvoltare pentru urmatorii ani

Se vor descrie obiectivele firmei cu un plan de dezvoltare prin implementarea unor noi servicii/produse, descrierea punctelor forte si slabe, in comparatie cu competitia. Pentru obtinerea unei cote mai bune pe piata, dar si o mai buna notorietate, se va propune o strategie de dezvoltare prin:

– Incercarea de a dezvolta servici unice originale fata de competitie, care sa fie puternic promovate, si care sa atraga un numar important de clienti;
– Promovarea unei strategii de marketing care sa faca cunoscuta oferete firmei in servicii/produse;
– Dezvoltarea unor strategii de penetrare;
– Adoptarea de strategii de dezvoltare a serviciilor/produselor;
– Adoptarea si abordarea unor strategii de mentinere a clientilor;
– Diversificarea in permanenta a serviciilor, pentru a putea tine o rentabilitate ridicata a activitatilor companiei, strategie ce trebuie sa contina:

  • oferirea unor servicii/produse de calitate,  care sa includa cerintele si nevoile clientilor.
  • implicarea tuturor angajatilor, calitatea serviciilor/produselor realizandu-se doar daca acestia sunt pregatiti si motivati corespunzator pentru a crea servicii de calitate, deci, in acest sens, comunicarea si stimularea angajatilor trebuie sa functioneze bine si sa incurajeze initiativa proprie a fiecarui angajat;
  • existenta unei calitati in toata activitatea companiei pentru ca serviciile sa fie la cel mai bun nivel;
  • abordarea si colaborarea cu parteneri de cea mai buna calitate;
  • permanenta imbunatatire a calitatii serviciilor oferite, comparativ cu ale competitorilor de frunte pentru a le putea face fata, prin existenta unor solutii noi, originale;
  • marirea gamei de servicii si oferirea unui raport bun calitate/pret.

Descrierea in plan practic, planul de dezvoltare a companiei pe o perioada minim de 5 ani, cu obictivele generale dand exemple:
– Investitii in resurse umane (training, perfectionare), instruirea personalului;
– Diversificarea serviciilor/produselor;
– Creearea unei imagini distincte, unice/originale pe piata;
– Cresterea cifrei de afaceri, a numarului de angajati si a profitului.

Prezentarea produsului/ serviciului:

Aceasta parte este una foarte importanta, prin descrierea produsului sau a serviciului pe care compania il are sau doreste sa-l achizitione.

Descrierea serviciului/produsului:

– ce reprezinta;
– ce nevoi satisface;
– care sunt materialele si echipamentele necesare prestarii serviciului;
– etape in procesul de prestare a serviciului;
– beneficii pentru clienti.

Descrierea serviciilor/produselor: se va descrie in functie de utilitatea fiecaruia in parte.

Preturi pe fiecare tip de serviciu/produs in parte pe o perioada de 5 ani.

Descrierea nevoilor pe care serviciile/produsele companiei le satisface si in ce domenii.

Descrierea materialelor si echipamentelor necesare prestarii serviciilor sau pentru obtinerea produselor, urmate de etape de realizare a lor.

Beneficii pentru clientii companiei:

– Confidentialitate
– Etica
– Know-how
– Creativitate
– Servicii/produse de calitate
– Etc.

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.