Ce presupune un business case

0

In Revista Romana de Managementul Proiectelor putem citi un articol interesant despre ce inseamna business case intr-un proiect.

Prin intermediul business case-ului se defineste si se evalueaza proiectul propus. Analistul dezvolta analiza de afaceri cu sprijin din partea unor grupuri de oameni, departamente si experti din domeniu si continua sa actualizeze business case-ul pe masura ce discutiile au loc. Analistul de business si managerul de proiect, cu implicarea directorului, trebuie sa revada si sa redefineasca business case-ul intr-un document pe care se poate lucra.

Ce poate cuprinde un business case:

  • managementul riscului
  • cerintele proiectului
  • definirea proiectului
  • diagrame functionale
  • functiile sistemului
  • conceptul operational
  • responsabilitatile clientului
  • caracteristicile sau solutiile finale ale proiectului
  • definitiile interfatelor functionale
  • cash-flow si/sau ROI
  • constrangeri legale
  • specificatii si standarde
  • metodologii necesare
  • pregatirea livrarii
  • mentenanta si suport.

Ti se pare interesant? Citeste continuarea articolului pe Managementul-proiectelor.ro.

Share.

Leave A Reply