Au construit mini-afaceri, dar cu potential de crestere. Cred cu tarie in segmentele de nisa si spun ca au avantajul de a face numai ceea ce le place si pentru cine le place. Un soi de relaxare dat de venitul stabil de la job sau de gradul de dezvoltare a businessului. Trei oameni din domenii diferite au in comun pasiunea: de a scrie, de a desena sau de a face hainele sa arate bine. Sunt povestile unor intreprinzatori care vorbesc despre hobby-uri nascute in copilarie si transformate, dintr-o sclipire, in ceea ce numim acum mini-afaceri.
CAMASI „FERICITE”
In iulie 2011 , Oana Korda posta primul status pe Facebook: „Am masa si fier de calcat si, in general, imi pierd vremea dupa birou. Si daca fratelui si varului meu le iau bani cand le calc camasile, de ce n-as face-o si pentru altii? Doritori?”. A urmat o perioada in care a calcat camasi pentru multi barbati cunoscuti si necunoscuti. Ulterior, a dat drumul la pagina de Facebook, iar in cateva zile a creat si site-ul. „Clientii, echipa, promovarea, toate au venit de la sine”, spune Oana Korda. Businessul s-a dezvoltat, dupa ce a combinat un lucru care ii face placere cu o nevoie foarte nisata pe piata. A lucrat singura o perioada, pana in momentul in care si-a dat seama de potentialul ideii. In martie 2012, impreuna cu o alta prietena, a luat totul in serios si a inceput un mini-business : calcatul camasilor la domiciliu. Ce e atat de deosebit? Acasa le calca cu fierul si nu cu presa, asa cum se intampla in spalatorii. Plus ca a invatat de la mama ei cum trebuie calcata o camasa.