Razvan Girmacea este unul dintre tinerii care au crezut de la inceput ca „se poate”. In 11 ani a construit doua afaceri de success, iar pe una deja a vandut-o . Pasiune, multa munca si ingeniozitate sunt cuvinte care il caracterizeza, dar si un spirit antreprenorial dezvoltat. A inteles trendurile pietei si s-a adaptat. A dorit sa-si extinda orizonturile in afaceri si pana acum a reusit. Pentru a-I afla povestea, am stat de vorba cu acesta.
Reporter: Razvan, ce este Monitor Backlinks?
Razvan Girmacea: Monitor Backlinks (http://monitorbacklinks.com) este un serviciu online care se adreseaza celor care optimizeaza site-uri pentru motoarele de cautare (SEO) din toata lumea si ii ajuta sa isi monitorizeze efortul depus in construirea de link-uri catre site-urile lor sau ale clientilor.
Reporter: Cum ti-a venit ideea?
Razvan Girmacea: Lucrez de peste 6 ani in domeniu SEO si aveam nevoie de un serviciu online care sa verifice starea link-urilor unui site, sa stiu ce e eficient si ce nu. Urmarind mai multe forumuri mi-am dat seama ca majoritatea celor care au nevoie de un astfel de serviciu foloseau un simplu Excel pentru a tine evidenta, acesta neputand sa indeplineasca multe din functiile necesare verificarii unui link, iar manual sa verifice fiecare aspect ar fi fost ineficient si plictisitor.
Am muncit 3 luni ca sa pot lansa site-ul intr-o prima varianta, iar apoi, vazand ca vin din ce in ce mai multi utilizatori, am continuat sa il imbunatatesc si sa il modelez in functie de feedback-ul primit.