Un nou apel pentru programul „Cultura antreprenoriala pentru tineri si educatia pentru antreprenoriat”

0

apel_propuneriComisia Europeana a publicat recent un nou apel de finantare de proiecte intitulat „Entrepreneurial culture of young people and entrepreneurship education” (Cultura antreprenoriala pentru tineri si educatia pentru antreprenoriat).

Acest apel vizeaza punerea in aplicare a „Small Business Act” si a Agendei Oslo pentru educatie antreprenoriala in Europa, prin promovarea ideilor castigatoare in domeniul educatiei pentru antreprenoriat.

Aplicantii ar trebui sa actioneze intr-un consortiu, proiectele trebuind sa implice un numar minim de parteneri din diferite tari.

Proiectele cu o evidenta valoare adaugata europeana vor primi co-finantare din partea Comisiei, in special (dar nu exclusiv) in domenii, cum ar fi:

(1) Stabilirea unui program de seminarii trans-europene pentru profesorii antreprenoriali;
(2) Crearea unei platforme comune on-line pentru educatorii antreprenoriali;
(3) Crearea unei retele europene de educatori antreprenoriali;
(4) Incurajarea antreprenoriatului printre absolventele de universitati;
(5) Incurajarea ideilor antreprenoriale ale tinerilor in afara mediului educational;
(6) Dezvoltarea parterialelor didactice inovante si bazate pe practica in invatamantul superior.

Potentialii beneficiari:

– administratia publica de orice nivel: national, regional sau local;
– institutii de educatie (scoli primare si secundare, scoli profesionale, universitati, etc.);
– ONG-uri, asociatii si fundatii active in domeniu;
– furnizori (publici si privati) de educatie si formare;
– camere de comert si industrie si organisme similare;
– asociatii de afaceri si retele de sprijin pentru afaceri.

Data limita pentru depunerea aplicatiilor: 20 aprilie 2009.

Finantarea din partea Comisiei – maximum 50 – 60% din valoarea proiectelor.

Ghidul solicitantului

Sursa: Finantare.ro

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.