Ultimele 5 zile de inscrieri la Junior Brand – 21 mai 2008

0

15 mai 2008

Brandul este principalul activ pe care il detine o companie. Mai sunt 2 zile in care cei interesati pot afla mai multe despre crearea si cresterea unui brand.

Trainingul se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.
Junior Brand isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.

Trainerul "Junior Brand" este Nicolae NAUMOF
Nicolae NAUMOF este specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line. Nicolae NAUMOF a fost implicat in organizarea a peste 40 de evenimente de la mici traininguri in regim deschis pana la conferinte de afaceri si targuri si expozitii.

7 Motive sa NU participi la Junior Brand
Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingurile noastre. Decizia este a Ta.
1. Esti absolut convins ca cel mai important pentru afacere este produsul, care se va vinde singur;
2. Inca mai crezi ca deciziile de cumparare sunt dominant rationale;
3. Firma la care lucrezi isi atrage clientii prin pile, spagi si alte "instrumente de marketing" specifice tranzitiei dambovitene;
4. Firma la care lucrezi merge bine si esti convins ca nu va fi afectata de schimbarile din mediul social si de afaceri;
5. Iti place ca produsul sau compania la care lucrezi sa fie confundate cu cele ale concurentei;
6. Esti absolut convins ca branding inseamna desenarea unui logo si gasirea unui sloga, la care adauga foile cu antet si cartile de vizita;
7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Brandingul si Brand Managementul si deja ti s-a acrit de subiect;

Tematica Junior Brand

1. Notiuni de baza despre brand.

2. Proiectarea unui brand:

  • Identificarea nisei de acoperit;
  • Analiza concurentei;
  • Analiza publicului tinta;
  • Stabilirea pozitionarii – alegerea Brand Essence-ului;
  • Proiectarea produsului (designul de produs);
  • Proiectarea distributiei;
  • Stabilirea pretului;
  • Comunicarea brandului;
  • Principii de baza in comunicarea brandului;
  • Etapele comunicarii unui brand;
  • Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului;
  • Capcane in comunicarea brandului;

3. Evolutia brandului in timp:

  • Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand;
  • Improspatarea brandului;
  • Repozitionarea;
  • Extinderea brandului;
  • Moartea brandului.

4. E bine de stiut:

  • Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri;
  • Brandul ingredient;
  • Brandul garantie;
  • Nevoia de sustinere financiara a brandului.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 550 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri de 5% pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 20 mai 2008

Mai multe informatii pe www.marketingforum.ro sectiunea Traininguri de Marketing.

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – ?Knowledge & More? – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT – obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro) se numara: Event’or, efEX, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.

Nicolae Naumof
Telefon: 0765/21.64.91
Web-site: www.marketingforum.ro

Sursa: Plandeafacere.ro, 15 mai 2008

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.