Tendintele anului 2012 in e-commerce si online, la ecomTIM

0
ecotimmecomTIM, cel mai important eveniment regional din Romania dedicat industriei e-commerce si marketingului online, aduce la Timisoara noi speakeri care vor dezvalui tendintele din comertul electronic, impreuna cu cele mai noi strategii de marketing online care vor aduce succesul in 2012.

Gazduita de Hotel Timisoara pe 8-9 februarie, editia ecomTIM 2.0.12 se axeaza pe inovatie, eficienta si profit si aduce in premiera in Romania lideri la nivel mondial in industria e-commerce.

Catalin Cretu, directorul general pe Romania al Visa Europe, Cosmin Costea, eCommerce Manager la METRO Cash&Carry Romania si Philip Brinkmann, CEO si co-fondator al companiei de servicii turistice Travelplanet24 Group (Tripsta.ro) se alatura speakerilor din prima zi a conferintei. Toti cei trei specialisti vor discuta in sesiunea de deschidere a evenimentului despre migrarea unui business offline in online, precum si despre oportunitatile si tendintele din comertul electronic, un domeniu in crestere si mai putin afectat de recesiunea economica.

Dan Boabes, CEO al companiei SimPlus, specializata in solutii interactive prin SMS, completeaza lista noilor specialisti invitati la ecomTIM. Dan Boabes pregateste o serie de sugestii utile pentru accelerarea vanzarilor unui magazin online.

In cea de-a doua zi a evenimentului, rezervata workshop-urilor, ecomTIM extinde grupul specialistilor cu Liviu Taloi, fondator si consultant SiteAudit, si Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce. Cei doi vor dezvalui participantilor cum isi pot eficientiza site-ul pentru a atrage mai multi vizitatori si conversii. Specialistul international Gary R. Beal,  Head of SEO and Business Development la britanicii de la Blueclaw Media, va sustine un workshop complex despre SEO, in timp ce Cristina Dinu, Account Manager la White Image, vine cu experienta din e-mail marketing.

Acestia se alatura unora dintre cei mai buni specialisti din online care vor impartasi participantilor la ecomTIM din experienta lor. Mikołaj Zakrzewski (PayPal), Michel Goossens (Magento), Gillian Muessig (SEOmoz), Dan Bulucea (Google Romania), Dorin Boerescu (2Parale), Cristian Manafu (The Connector), Costin Radu (The Geeks) si Mihai Seceleanu (Internetcorp) sunt doar cativa dintre cei care vor vorbi la evenimentul de la Timisoara.

Participantii la eveniment beneficiaza de o serie de reduceri care le asigura accesul la cele mai noi tendinte si inovatii din e-commerce si marketing online, ecomTIM acoperind subiecte fierbinti pentru orice business online interesat sa vanda mai mult in 2012: de la shopping-ul in era social media si a reducerilor colective la SEO, AdWords si surse de finantare. Un beneficiu major il vor reprezenta studiile de caz, sfaturile practice si solutiile imediat aplicabile care vor permite fiecarui participant sa isi maximizeze vanzarile. Toate reducerile actuale sunt disponibile in pagina de Inscrieri.

Programul complet al conferintei este disponibil pe site-ul evenimentului ecomtim.ro.

In derularea acestui proiect, ecomTIM se bucura de sprijinul partenerilor de la Reea, Visa, Tripsta, Simplus, Avanticart, WomSend.ro, Godmother si Agrafa.

Parteneri media ai evenimentului: IAB Romania, Trafic.ro, Avocatnet, Wall-street.ro, 9am, Realitatea.net, Money.ro, Standard.ro, Money Express, InformMedia, Capitalul.ro, Ziare.com, Hit, Business24, Bestjobs, Smark, Adevarul Shop, Kiss FM, Arhipelago, Finantare.ro, Retail-FMCG.ro si Liga AC.

Mai multe informatii despre eveniment, program si vorbitori sunt disponibile pe ecomtim.ro.

Despre 2Parale

2Parale este cea mai mare retea de afiliere din Romania, online din decembrie 2008. Are un portofoliu de 110 campanii si peste 7.700 de afiliati, care au livrat peste 34 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari mai mari de 18 milioane de lei (fara TVA). Este singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania.

Marketingul afiliat ofera o solutie rapida si eficienta de promovare si monetizare, care indeplineste visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii platesc doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.