Seminarul a fost moderat de Radu Ion, manager al BTL Design.
La eveniment au participat peste 120 de persoane, in special persoane de decizie din departamentele financiare ale companiilor. Evenimentul a fost interactiv, iar datorita intrebarilor audientei pentru speakeri, evenimentul a fost prelungit cu o ora.
Prima plenara, denumita „Solutii pentru asigurarea riscului comercial si financiar al companiilor”, a cuprins prezentari despre managementul riscului de credit si asigurarea riscului de credit, facute de echipa Coface Romania, urmate de „Solutii de redresare financiara: reorganizarea judiciara”, prezentata de Radu Lotrean, asociat coordonator la Casa de Insolventa Transilvania.
A doua parte a conferintei a fost o prezentare mai practica, ce a descris studii de caz. Acestea au fost despre asigurarea de credit, a fost facuta si o prezentare a bazei de date ICON.
Urmatoarele studii de caz au avut ca tema „Colectarea creantelor comerciale” si studiu de caz despre insolventa.
Cei prezenti in sala au fost foarte receptivi la discutii, si au pus foarte multe intrebari, care au generat explicatii foarte interesante din partea speakerilor.
Partenerii media ai conferintei au fost Business Standard, Money Express, Startups.ro, Smartfinancial, Smartbank, Finantare.ro, Club afaceri si NewsChannel.
Puteti sa gasiti orice alte detalii, ca si fotografii de la evenimentele trecute, la www.btldesign.ro.Â
Pentru orice alte informatii, va stau la dispozitie: Gabriela Malcinschi, la telefon 0724229024, sau prin e-mail: [email protected]
Despre BTL Design
Din 2003 BTL Design este specializat in promovarea B2B si este unul dintre marii organizatori de evenimente de afaceri din tara.
Are deasemenea o oferta variata de servicii: publicitate „below the line”, publicitate neconventionala, realizare de strategii complexe de comunicare si relatii publice, oferirea de suport logistic pentru organizarea unor intalniri societatea civila – administratie publica (factori politici, sociali, mediu de afaceri), organizarea unor evenimente speciale (conferinte, mese rotunde, workshop-uri), elaborarea mapelor de presa, concepere conferinte, seminarii, gestionarea relatiilor cu mass-media (interviuri, realizarea de poze, articole).
Aria de activitate a societatii se extinde in functie de cerintele fiecarui client. BTL Design realizeaza campanii publicitare care au efecte imediate, corelate cu ajutorul acordat clientilor pentru realizarea obiectivelor pe termen lung.