Seful Google Romania vine la ecomTIM- prima conferinta regionala de e-commerce

0
logo_ecomtimDan Bulucea, Country Manager al Google in Romania, se alatura speaker-ilor care vor fi prezenti la ecomTIM, prima conferinta regionala de e-commerce din Romania.

Conferinta este organizata de 2Parale la Timisoara, in intervalul 9-10 februarie 2011.

Dan Bulucea va dezvalui participantilor la eveniment cum pot folosi eficient serviciile si tool-urile Google pentru a isi dezvolta afacerile online.
Dan Bulucea a fost numit la conducerea business-ului Google in Romania in luna noiembrie, echipa locala fiind responsabila de dezvoltarea afacerilor si implementarea strategiei Google la nivel autohton, de stabilirea unor relatii de afaceri cu partenerii romani, precum si de comunicarea catre companiile locale a beneficiilor prezenței online si vanzari directe de publicitate.

Anterior, Bulucea a lucrat in ultimii 12 ani in cadrul Microsoft, unde a avut diverse roluri, cel mai recent fiind cel de Director de Business si Marketing pentru filiala din Romania.
Dan Bulucea se alatura astfel unora dintre cei mai buni specialisti din online care vor impartasi participantilor la ecomTIM din experienta lor. Marius Ghenea (FIT Distribution), Cem Tunakan (Groupon Romania), Cristian Manafu (Prodigy PR), Doru Panaitescu (consultant&trainer online), Dorin Boerescu (2Parale), Alin Popescu (Avocatnet) si Bogdan Manolea (legi-internet.ro) sunt doar cativa dintre cei care vor vorbi la evenimentul de la Timisoara.
Evenimentul va avea loc la Hotel Timisoara si este structurat in doua zile de noutati, sugestii si idei de dezvoltare a afacerilor online. Prima zi este dedicata conferintelor despre fenomenul e-commerce in Romania, iar cea de-a doua zi cuprinde doua sesiuni de workshop-uri, desfasurate in paralel, adresate oamenilor de afaceri si marketer-ilor.
Mai multe informatii despre program, vorbitori, inscriere si subiectele dezvoltate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.
Despre 2Parale

2Parale este prima platforma  de marketing afiliat din Romania, lansata in decembrie 2008 – avand in prezent un portofoliu de 90 de campanii si peste 3.200 de afiliati, care au livrat peste 13 milioane de click-uri si au generat vanzari advertiserilor de peste 5,6 milioane lei. Este singura retea de afiliere membra a IAB Romania.
Marketingul afiliat ofera o solutie rapida si eficienta de promovare si monetizare, care indeplineste visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii platesc doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.
Share.

Leave A Reply