2parale anunta schimbari la pretul si configuratia biletelor la ecomTIM, prima conferinta regionala de e-commerce din Romania.
Evenimentul, care va avea loc in intervalul 9-10 februarie 2011 la Timisoara, este structurat in doua zile de noutati, sugestii si idei de dezvoltare a afacerilor online, astfel: prima zi este dedicata conferintelor despre fenomenul e-commerce in Romania, iar cea de-a doua zi cuprinde doua sesiuni de workshop-uri, desfasurate in paralel, adresate oamenilor de afaceri si marketer-ilor.
Pentru a oferi mai multa flexibiliate celor interesati sa participe, biletele la conferinta sau la workshopuri se vand separat, astfel: pentru participarea in prima zi a evenimentului pretul biletului va fi 100 de lei pana pe 15 ianuarie si 150 lei pana la eveniment. Pentru cea de-a doua zi, pretul biletului la primul workshop este de 150 de lei pana pe 15 ianuarie (si 200 dupa 15 ianuarie), iar costul unui bilet la cel de-al doilea workshop ramane 100 lei. In felul acesta, preturile raman identice, insa cei interesati pot participa doar la conferinta, doar la unul din workshop-uri sau in oricare alta combinatie.
Pe langa reducerea de pret la achizitionarea biletelor pana pe data de 15 ianuarie, membrii 2Parale, magazinele atestate GPeC, precum si companiilor care vor cumpara doua sau mai multe bilete beneficiaza de mai multe discount-uri.
Mai multe informatii despre program, vorbitori, inscriere si subiectele dezvoltate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.
Despre ecomTIM
ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de intalnire intre oamenii de afaceri interesati sa activeze in online, cei care detin deja un magazin pe internet, marketerii implicati in dezvoltarea business-urilor online si specialistii in e-commerce. Evenimentul se adreseaza cu precadere persoanelor care detin deja o afacere in spatiul online, dar si oamenilor cu expertiza, interesati sa initieze colaborari cu business owner-ii.
Printre vorbitorii care vor fi prezenti la ecomTIM se numara si Dan Bulucea, Country Manager al Google in Romania, care va dezvalui participantilor la eveniment cum pot folosi eficient serviciile si tool-urile Google pentru a isi dezvolta afacerile online.
Dan Bulucea se alatura astfel unora dintre cei mai buni specialisti din online care vor impartasi participantilor la ecomTIM din experienta lor. Marius Ghenea (FIT Distribution), Cem Tunakan (Groupon Romania), Cristian Manafu (Prodigy PR), Doru Panaitescu (consultant&trainer online), Dorin Boerescu (2Parale), Alin Popescu (Avocatnet) si Bogdan Manolea (legi-internet.ro) sunt doar cativa dintre cei care vor vorbi la evenimentul de la Timisoara.
Initiativa 2Parale – prima platforma de marketing afiliat din Romania – de a organiza ecomTIM isi propune sa aduca in discutie elemente importante ale e-commerce-ului si la nivel regional, contribuind astfel la corecta informare a publicului cu privire la acest subiect si la dezvoltarea pietei de comert electronic din Romania.
In derularea acestui proiect, ecomTIM se bucura atat de sprijinul mediei clasice, cat si a celei online, fiind sustinut de: Arhipelago, Sanoma Hearst Romania, Inform Media, AvocatNet, Refresh.ro, BestJobs, TNW Romania si altii. Mai multe detalii despre eveniment, vorbitori, sponsori si subiectele discutate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.
Despre 2Parale
2Parale este prima platforma de marketing afiliat din Romania, lansata in decembrie 2008 – avand in prezent un portofoliu de 90 de campanii si peste 3.200 de afiliati, care au livrat peste 13 milioane de click-uri si au generat vanzari advertiserilor de peste 5,6 milioane lei. Este singura retea de afiliere membra a IAB Romania.
Marketingul afiliat ofera o solutie rapida si eficienta de promovare si monetizare, care indeplineste visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii platesc doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.