Probleme si bune practici in implementarea legislatiei privind achizitiile publice

0

1 august 2008

Trainingul ofera participantilor posibilitatea de a se familiariza cu sistemul Achizitiilor Publice din Romania – autoritati, proceduri, legislatie – atat la nivel teoretic, dar mai ales la nivel practic, prin folosirea unor studii de caz.

Participantii isi vor putea astfel insusi bune practici din acest domeniu, si vor analiza probleme concrete aparute in practica de zi cu zi, cu accent pe problematica concesionarii si inchirierii bunurilor din domeniul public.

OBIECTIVELE TRAININGULUI:
Trainingul ofera participantilor posibilitatea de a se familiariza cu sistemul Achizitiilor Publice din Romania – autoritati, proceduri, legislatie – atat la nivel teoretic, dar mai ales la nivel practic, prin folosirea unor studii de caz. Participantii isi vor putea astfel insusi bune practici din acest domeniu, si vor analiza probleme concrete aparute in practica de zi cu zi, cu accent pe problematica concesionarii si inchirierii bunurilor din domeniul public.

CUI SE ADRESEAZA:
Personalului de conducere si responsabililor din organizatii publice (in special din primarii) si private, implicate in procesul achizitiilor publice, sau care deruleaza proiecte cu finantare publica interna si externa.

DESPRE TRAINING:
Are un pronuntat caracter practic, prezentand studii de caz privind situatii exceptionale aparute in practica achizitiilor publice, cu prezentari dinamice si interactive.
Va fi sustinut de specialisti cu experienta din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achzitiilor Publice.

TEMATICA:
– Sistemul national de achizitii publice
– Experiente si situatii exceptionale aparute in domeniul achizitiilor publice  
– Inchirierea, concesionarea si valorificarea bunurilor :
    – Legislatie aplicabila; Domeniul public si domeniul privat; Regimul juridic al propietatii publice;
    – Obtinerea de venituri din inchirierea, din concesionarea si valorificarea bunurilor;
    – Fundamentarea deciziei de concesionare;Estimarea  valorii contractului de concesiune;
    – Elaborarea documentatiei; Caietul de sarcini; Publicitatea procedurii;
    – Criteriile de atribuire; Proceduri de atribuire; anularea procedurii de atribuire
    – Atribuirea contractului de concesiune.

PERIOADA SI LOCUL DESFASURARII:
22-24.08. 2008, incepand de vineri 22.08.08 ora 14.00 si terminand duminica 24,08.08 ora 13.00.
Poiana Brasov, Vila Cassandra****.

COSTUL TRAININGULUI: 670 LEI / PARTICIPANT cu TVA inclus:
TARIF CAZARE : 195 LEI / PERS/ cu demipensiune.
Plata se poate face prin ordin de plata in contul OLIGAMA MANAGEMENT,  RO 13 PIRB 4206 7049 1400 1000 deschis la PIRAEUS BANK – Agentia Ion Mihalache, CUI RO 15292086 sau RO 12 TREZ 7015 069X XX00 7550 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti.

IMPORTANT: se acorda reduceri la taxa de participare: 10% pentru inscrieri si plati efectuate pana la 15.08.2008.

PENTRU INSCRIERI accesati site-ul nostru: www.oligama.ro, rubrica Evenimente, unde puteti completa si transmite on-line formularul de inscriere sau il puteti descarca si transmite prin fax la nr. 021 310 80 16.

Pentru alte informatii:
E-mail [email protected], [email protected]
Telefon 021 310 63 48 si 0720 532 587./ 0726 674 504

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE: 18 august 2008.

Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Plandeafacere.ro recomanda www.Traineri.ro.

Sursa: Plandeafacere.ro, 1 august

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.