Prima conferinta regionala de e-commerce din Romania

0
logo_ecomtim2Parale organizeaza in perioada 9-10 februarie 2011, in Timisoara, ecomTIM, prima conferinta regionala de e-commerce. 

ecomTIM se bucura de participarea unor specialisti de renume ce vor furniza informatii pertinente despre dezvoltarea pietei de comert online. Marius Ghenea, Cem Tunakan, Cristian Manafu, Doru Panaitescu, Dan Virtopeanu, Dorin Boerescu, Alin Popescu si Bogdan Manolea sunt doar cativa dintre invitatii prezenti la evenimentul de la Timisoara.

ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de intalnire intre oamenii de afaceri interesati sa activeze in online, cei care detin deja un magazin pe internet, marketerii implicati in dezvoltarea business-urilor online si specialistii in e-commerce. Evenimentul se adreseaza cu precadere persoanelor care detin deja o afacere in spatiul online, dar si oamenilor cu expertiza, interesati sa initieze colaborari cu business owner-ii.
Evenimentul va avea loc la Hotel Timisoara si este structurat in doua zile de noutati, sugestii si idei de dezvoltare a afacerilor online. Prima zi este dedicata conferintelor despre fenomenul e-commerce in Romania, iar cea de-a doua zi cuprinde doua sesiuni de workshop-uri, desfasurate in paralel, dedicate oamenilor de afaceri si marketer-ilor. Programul complet se gaseste pe site-ul evenimentului, la adresa: http://ecomtim.ro/despre-eveniment/program/.

Initiativa 2Parale – prima platforma de marketing afiliat din Romania – de a organiza ecomTIM, isi propune sa aduca in discutie elemente importante ale e-commerce-ului si la nivel regional, contribuind astfel la corecta informare a publicului cu privire la acest subiect si la dezvoltarea pietei de comert electronic din Romania.

„Business-ul online reprezinta o necesitate in prezent pentru orice companie si in acelasi timp o foarte mare oportunitate. Romanii descopera comertul online si il adopta rapid, iar jucatorii din aceasta piata au nevoie de informatie pertinenta de la oameni de afaceri si profesionisti cu experienta in domeniu – care deocamdata nu sunt multi si ma bucur ca am reusit sa strangem un grup remarcabil de speakeri la acest eveniment. Tin sa le multumesc, atat lor, cat si partenerilor, pentru implicare.” a declarat CEO-ul 2Parale – Dorin Boerescu.

In derularea acestui proiect, ecomTIM se bucura atat de sprijinul mediei clasice, cat si a celei online, fiind sustinut de: Arhipelago, Sanoma Hearst Romania, Inform Media, AvocatNet, Refresh.ro, BestJobs, TNW Romania si altii. Mai multe detalii despre eveniment, vorbitori, sponsori si subiectele discutate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.

Participarea la eveniment costa 350 de lei de persoana (inclusiv TVA), iar primii inscrisi vor beneficia de un discount substantial – pana pe 15 ianuarie biletele vor costa doar 250 de lei. Mai multe discount-uri sunt oferite catre membrii 2Parale, magazinele atestate GPeC, precum si companiilor care vor cumpara doua sau mai multe bilete.

Despre 2Parale

2Parale este prima platforma  de marketing afiliat din Romania, lansata in decembrie 2008 – avand in prezent un portofoliu de 90 de campanii si peste 3.200 de afiliati, care au livrat peste 13 milioane de click-uri si au generat vanzari advertiserilor de peste 5,6 milioane lei. Este singura retea de afiliere membra a IAB Romania. 

Marketingul afiliat ofera o solutie rapida si eficienta de promovare si monetizare, care indeplineste visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii platesc doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau leaduri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate. 

Despre e-commerce-ul romanesc

Piata de comert online din Romania se afla intr-o crestere accelerata – principalii jucatori din piata estimand o valoare totala de cca 300-350 milioane de euro in 2010 si atingerea pragului de 1 miliard de euro in 2014. 

Conform Studiului National de Comert Electronic 2010, sunt peste 2.000 de magazine online in Romania, iar numarul lor se afla in crestere.

Magazinele de IT&C genereaza cca 50% din vanzarile online, insa magazinele online de imbracaminte si accesorii se afla in crestere rapida, tendinta fiind valabila si in pietele dezvoltate (UK, US), unde aceasta categorie a depasit IT&C-ul ca valoare a vanzarilor online.
In 2009 doar 2% dintre romani au cumparat online, fata de o medie de 37% in Uniunea Europeana – conform Eurostat.
Share.

Leave A Reply