Peste 450 de manageri si antreprenori in primele doua zile ale tradeshow-ului ZileleBiz

0
zilele_bizPrimele doua zile ale tradeshow-ului ZileleBiz au reunit 30 de speakeri si mai mult de 450 de manageri si antreprenori care au asistat ieri si astazi la patru sesiuni de conferinta, patru workshopuri si doua sesiuni de training la Hotel Howard Johnson Bucuresti.

Ziua 1, dedicata Antreprenoriatului, a trecut de la situatia actuala in care se afla antreprenorii catre planul de atac pentru 2010. Aflat intre speakerii prezenti la eveniment, Marius Ghenea, proprietarul Fit Distribution a declarat ca „refluxul economic va continua in Romania in 2010, dar companiile care s-au ajustat structural in 2009 vor rezista cu conditia ca ajustarea sa fie reala, nu doar presupusa”.

„Site-ul de recrutare BestJobs.ro a inregistrat in acest an o scadere a veniturilor de aproximativ 50%, insa va inregistra fara nici o indoiala profit”, a declarat Calin Fusu, CEO Neogen, prezent in panelul principal al zilei de Antreprenoriat.

Concluzia zilei i-a apartinut lui Dragos Petrescu, proprietarul restaurantelor City Grill: „Realismul trebuie sa fie trasatura principala a unui antreprenor in perioadele de criza, dublata de perseverenta care trebuie sa caracterizeze orice om de afaceri”

Ziua de azi, a doua, a fost dedicata domeniului Real Estate si Retail si a reunit reprezentanti ai agentiilor de top din real estate, specialisti in office, retail, rezidential si logistica, investitori, developeri locali, brokeri, companii de constructii si consultanti financiari.

Ziua a inceput cu rezultatele studiului exclusiv „Piata imobiliara in 2009”, raport realizat de BNP Paribas Real Estate pentru Zilele Biz si prezentat de Ioana Momiceanu, President of the Board, Managing Director, BNP Paribas Real Estate.

Speakerii prezenti au punctat cauzele situatiei in care se regaseste sectorul imobiliare si solutiile de reabilitare. „Piata imobiliara comerciala practic nu a existat in 2009, in conditiile in care volumul tranzactiilor a scazut cu 75% fata de anul trecut, iar cererea s-a prabusit cu peste 50%, a declarat Bogdan Georgescu, Managing Partner, Colliers International. Acesta a aratat ca, desi preturile de vanzare au scazut cu 10-20%, procentul nu este inca suficient din cauza supraevaluarilor. In plus, in situatia actuala, dezvoltatorii trebuie acum sa aduca de doua ori mai multi bani pentru un proiect, riscul este mult mai mare, iar marja de profit s-a injumatatit de la 25% la 12-15%.

Ziua 2 a inclus lansarea primului indice imobiliar national, de catre portalul Imobiliare.ro. Conform acestuia, pretul mediu pe metru patrat la nivel national in saptamana 16-22 noiembrie pentru un apartament este de 1.230 euro/mp. Indicele imobiliar este calculat la nivel national, dar si la nivelul celor mai mari orase din Romania: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi si Timisoara, care vor fi urmate pe parcurs de noi orase.

Ziua a continuat cu analiza pietei de retail in prag de 2010, cu retrospectiva pietei si strategiile de revigorare a business-ului. Studiul DaedalusMillwardBrown, prezentat in premiera la ZileleBiz a prezentat noul comportament de cumparare al consumatorilor si rezultatele promotiilor ca strategie de marketing in perioada de criza. Prezentarile speakerilor de la ZileleBiz vor fi disponibile pe site-ul www.zilelebiz.ro.

Urmatoarele trei zile sunt dedicate Inovatiei (maine, miercuri, 25 noiembrie), CSR (joi, 26 noiembrie) si Media&Marketing (vineri, 27 noiembrie). Recomandam din program:

ZIUA 3 Inovatie – 25 Noiembrie, Sala Platinum
– Lansarea exclusiva a KrabKrawler, proiect antimalware pe Twitter, de catre partenerul KasperskyLab
– Lansarea editiei de lux a filmului Moartea Domnului Lazarescu de catre Cristi Puiu
– Proiectul Scoala de Bani, prezentat intr-un workshop
– Business-ul online eRepublik (estimat la 5 mil euro) prezentat chiar de catre fondator, George Lemnaru
– Proiectul Virtual Bucharest dezvoltat in Second Life, intr-un workshop despre inovatia in new media
– Proiectul Uranus Rahova, coordonat de arh.Teodor Frolu in cadrul sesiunii Puterea Designului
– Strategiile de inovatie ale marilor branduri HP, Nokia, 3M.

ZIUA 4 CSR- 26 Noiembrie, Sala Iridium
– Idei despre cum investesti in CSR pentru a-ti aduce profit.
– Dezbateri despre sustenabilitate cu: BCR, Cortina Verde, AstonEco, Civika, MioBio, Unilever
– Impactul deciziilor Conferintei de la Copenhaga in business. Dezbatere.
– Despre Risk Mitigation in CSR

ZIUA 5 Media si Marketing- 27 Noiembrie, Sala Iridium
– Studiu exclusiv: „Online-Platforma viitorului in cercetarea de piata. Comunitatile online” prezentat de Mercury Research
– „Cum poti sa creezi folclor dintr-o campanie online”, workshop powered by Zoso si Eliza Rogalski
– Bilantul Pietei Media 2009 cu Nicoleta Padure, Mihai Trandafir, Felix Tataru, Dan Balotescu, Claudia Chirilescu, Cezar Batog si Bogdan Prajisteanu
– Interventia lui Paul Garrison, autorul cartii „Exponential Marketing” despre marketing in Era New Media
– Workshop de Marketing prin retele sociale, cu Ionut Oprea si Mugur Patrascu

Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz se adreseaza in fiecare dintre cele cinci zile cate unui domeniu de business: 23 noiembrie – Antreprenoriat, 24 noiembrie – Real Estate si Retail, 25 noiembrie – Inovatie si Design, 26 noiembrie – CSR, 27 noiembrie – Media si Marketing.

Revista Biz (www.gandestebiz.ro) organizeaza trade shwow-ul Zilele Biz. Lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri, Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala si decizii inspirate.

Pentru acreditari de presa si informatii suplimentare va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail (adresa de email este ascunsa din motive de securitate).

Web-site: www.zilelebiz.ro

Share.

Leave A Reply