18 iunie 2008
De fiecare data cand negociezi cu un nou client sau pentru un nou contract, iti pui probabil intrebari asupra eficientei tale si a sanselor de reusita. Trebuie sa stii ca fiecare are un stil propriu de negociere, dar ca exista si abilitati care se dovedesc eficiente oricand si pasi pe care trebuie sa ii urmezi in toate cazurile. Afla care sunt acestia si cum se pot plia pe stilul tau de negociator in cadrul training-ului Negociating & Influencing Skills, pe care Skill Team ti-l propune in perioada 2-3 iulie.
Obiective
La sfarsitul programului de training participantii vor:
– Cunoaste care sunt etapele esentiale in negociere;
– Avea abilitatile necesare realizarii unei negocieri eficiente;
– Identifica propriul stil de negociere;
– Aborda partenerii de negociere in functie de stilul fiecaruia;
– Utiliza si contracara tacticile de negociere;
– Exersa empatia;
– Identifica situatiile conflictuale si strategiile corespunzatoare de rezolvare.
Subiecte propuse
Modul 1 ? Cadrul general al negocierii
– Stabilire obiective, avantaje si dezavantaje ale procesului de negociere;
– Calitatile native ale unui negociator.
Modul 2 ? Procesul de negociere. Elemente definitorii
– Marja de negociere;
– BATNA;
– Do ut Des.
Modul 3 ? Tipuri de negociatori
– Calitatile unui bun negociator;
– Stilul de negociere al partenerului;
– Stiluri de abordare a negocierii: test Thomas Killeman.
Modul 4 ? Negocierea WIN/WIN
– Negociere distributiva vs integrativa;
– Comportamente.
Modul 5 ? Tactici de negociere
– De presiune;
– De seductie;
-?Do ut Des?.
Recunoasterea la partenerul de afaceri, folosirea unei anumite strategii, tehnici sau tactici de negociere si contracararea efectelor nedorite ale acestora
Modul 6 ? Negocierea de implementare
– Paralela negocierea de implementare / negocierea tranzactionala;
– Elemente utilizate in antiteza;
– Aplicabilitate practica.
Modul 7 ? Comunicare in negociere
– Metalimbaj;
– Plasamentul la masa negocierii;
– Construirea raportului.
Modul 8 ? Conflictul in negociere
– Tipuri de conflicte;
– Beneficiile conflictului constructiv;
– Costurile conflictului distructiv;
– Procesul rezolvarii conflictului.
Formatul general: Trainingul are caracter interactiv si aplicativ, atmosfera de lucru este destinsa.
Metode: Prezentari interactive, exercitii structurate, jocuri de rol, studii de caz, materiale video.
Durata: 2 zile.
Taxa de participare: 370 Euro + TVA.
Locatia si data: Bucuresti, 2 – 3 iulie 2008
Contact:
Cristina Postolache,
Sales Manager Skill Team – Human Resources Company
Adresa: Str. Constantin Sandu Aldea Nr. 95, Bucuresti, sector 1, cod 012062, Romania
Telefon: 0746/25.25.20; 021/318.55.58; 021/314.25.60; 031/405.57.90
E-mail: [email protected]
Web-site: www.skillteam.ro
Sursa: Formare.info, 18 iunie 2008