PlanDeAfacere.ro
Idei. Modele. Instrumente.

Marketing – Fundamente

0

marketingMai este putin pana la cursul deschis „Marketing-Fundamente” din 27-28 februarie 2009! Si doar 5 locuri disponibile!
Asteptam profesionistii in marketing la 2 zile dedicate competentelor-cheie:
1. Dezvoltarea vocabularului de specialitate in activitatea de marketing (definitii si functii)
2. Dobandirea unei viziuni de ansamblu asupra activitatii proprii, intelegerea rolului si functiilor departamentului de marketing intr-o companie

3. Mixul de Marketing: Cei 4 (+2) P: intelegerea pragmatica a factorilor care determina cele mai bune rezultate
4. Comportamentul consumatorului: cresterea receptivitatii la nevoile reale ale consumatorului (clientului), tinand cont de diferentele dintre consumatori individuali si firme (business to business). Din experienta noastra, impactul campaniilor de comunicare si marketing va creste considerabil!
5. Modalitati de diferentiere competitiva: dezvoltarea capacitatii de concepere si implementare a unui plan eficient de diferentiere fata de concurenta

Trainer si metode: Programul va fi sustinut de Stefania LUCA- MBA, MSc. – Consultant & Training Specialist, cu experienta de 10 ani in marketing (produse si servicii) si cunoastere aprofundata a mediului economic romanesc.

Metodele folosite: transmitere propriu-zisa de cunostinte noi, exercitii, studii de caz, discutii libere si facilitate, recomandari pentru studiu individual si pentru progres pe termen lung.

Referinte: De 16 ani implementam cu succes solutii de dezvoltare organizationala (management, financiar, marketing, training). Printre proiectele recente incheiate se numara: Studiu marketing calitativ pentru piata echipamentelor profesionale, Mystery shopping pentru un jucator international din domeniul auto, Raport de marketing referitor la piata de servicii de colectare creante in Romania, Marketing Reviews (pentru piata de galvanizare din Romania, pentru piata de servicii medicale private din Romania), Exploratory Marketing Research (pentru servicii integrate de Facility Management, pentru piata Ambalajelor din Plastic rigid + PET din Romania) si multe altele .

Inscriere: Valoarea investitiei este: 275 euro+TVA/participant.

Sunt incluse: prestatia trainerului, sala de training (Bucuresti) si echipamentele (video data projector, notebook, flipchart etc), suporturi de curs si certificate de participare, masa de pranz + refreshment.

Deadline inscrieri: 30 Ian. 2009

Contact
Compass Training
Persoana de contact Mihaela Vlad
Tel/Fax: + 4 021 320 4292
E-mail: [email protected]
Web: http://www.compass.ro/Calendar

Sursa: Formare.info

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.