Managementul Marketingului B2B, 1-15 aprilie 2009

0

management_marketingPiata business-to-business are particularitati distincte – iar rolul marketing-ului este critic in atingerea performantelor, necesitand competente care imbina strategia si tacticile de marketing cu dezvoltarea si oferirea de produse si servicii competitive.

Acest modul de 3 saptamani trateaza ultimele evolutii inregistrate in managementul marketingul-ului B2B, focalizandu-se asupra pietei complexe a clientilor organizationali.

Beneficii

– Vei intelege principalele diferente dintre marketingul B2B si marketingul B2C (business-to-consumer).
– Identificand cele mai bune practici din marketing-ul B2B cu ajutorul studiilor de caz, vei fi mai eficient in procesele de marketing in care esti implicat la locul de munca.

Cui se adreseaza

– Managerilor cu responsabilitati directe in zona marketingului de produs
– Managerilor de vanzari
– Altor manageri implicati in strategia de marketing
– Directorilor generali din companiile mai mici care au in portofoliu clienti organizationali.

Tematica

– Particularitati ale marketingului B2B fata de marketingul B2C
– Comportamentul de cumparare organizational
– Analiza cererii pe pietele B2B
– Segmentarea pietei organizationale
– Managementul produselor si serviciilor in pietele organizationale
– Managementul de brand B2B
– Managementul canalelor de marketing B2B
– Strategii de pret pe pietele organizationale
– Comunicarea de marketing integrata in marketingul B2B

Pentru inscrieri sau orice alte detalii:
Mihnea Rasca

Mobil: 0723 171 365                                                   
Email: [email protected]

Sursa: Asebuss.ro

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.