Piata business-to-business are particularitati distincte – iar rolul marketing-ului este critic in atingerea performantelor, necesitand competente care imbina strategia si tacticile de marketing cu dezvoltarea si oferirea de produse si servicii competitive.
Acest modul de 3 saptamani trateaza ultimele evolutii inregistrate in managementul marketingul-ului B2B, focalizandu-se asupra pietei complexe a clientilor organizationali.
Beneficii
– Vei intelege principalele diferente dintre marketingul B2B si marketingul B2C (business-to-consumer).
– Identificand cele mai bune practici din marketing-ul B2B cu ajutorul studiilor de caz, vei fi mai eficient in procesele de marketing in care esti implicat la locul de munca.
Cui se adreseaza
– Managerilor cu responsabilitati directe in zona marketingului de produs
– Managerilor de vanzari
– Altor manageri implicati in strategia de marketing
– Directorilor generali din companiile mai mici care au in portofoliu clienti organizationali.
Tematica
– Particularitati ale marketingului B2B fata de marketingul B2C
– Comportamentul de cumparare organizational
– Analiza cererii pe pietele B2B
– Segmentarea pietei organizationale
– Managementul produselor si serviciilor in pietele organizationale
– Managementul de brand B2B
– Managementul canalelor de marketing B2B
– Strategii de pret pe pietele organizationale
– Comunicarea de marketing integrata in marketingul B2B
Pentru inscrieri sau orice alte detalii:
Mihnea Rasca
Mobil: 0723 171 365Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â
Email: [email protected]
Sursa: Asebuss.ro