– Ce s-a intamplat?
– Cine este responsabil?
– Ce va spune compania mea?
– Cat de devreme am stiut de acesta situatie?
– Ce vom face?
Orice organizatie este vulnerabila in fata crizelor. Epoca in care companiile pot sa adopte politica strutului a apus de multa vreme. Este alegerea oricarei companii sa adopte aceasta politica, dar stakeholder-ii vor sanctiona prompt un astfel de comportament. Ei nu vor fi nici intelegatori si nici iertatori pentru ca din ce n ce mai multi au vazut ce s-a intmaplat cu companii precum Briggestone, Enron, Shell si multe altele precum si in cazul evenimentelor precum Uraganul Katarina.
Modulul Managementul comunicarii in situatii de criza organizat de ASEBUSS – EXEC-EDU iti raspunde la intrebarile de mai sus ajutandu-te sa comunici corect, eficient, si, nu in ultimul rand etic, orice posibila situatie de criza in organizatia in care lucrezi .
Perioada: 17 iunie – 7 iulie.
Teme:
– Managementul Crizei
– Relatia cu stakeholder-ii
– Relatia cu mass media in situatii de criza
– Purtatorul de mesaj in situatii de criza
– Simulare interviu filmat pe studiul de caz din sesiunea anterioara
– De-briefing interviuri
Lector: Cristina Hanganu (cu o experienta de 15 ani in domeniul comunicarii si PR-ului)
Contact:
Telefon: 021 319 64 41 / 40
E-mail: [email protected]
Web-site: http://www.asebuss.ro