Aplicatia ISOtop Enterprise a fost proiectata astfel incat sa raspunda exigentelor actuale ale pietei, oferind noi oportunitati de monitorizare si analiza, printre care si cea a fluxului de trezorerie si capacitatea de previzionare a acestuia, in scopul de a oferi managerului un instrument pentru elaborarea strategiei afacerii pe care o conduce.
Cash Flow-ul dezvoltat in aplicatia ISOtop Enterprise se adreseaza preponderent managerilor sau celor care sunt responsabili cu urmarirea directiei de dezvoltare a organizatiei, aducand valoarea activitatii de analiza a business-ului prin urmatoarele functionalitati:
– gestiunea intrarilor/iesirilor pe o anumita perioada determinata de timp;
– anticiparea veniturilor (termene de incasare), estimarea cheltuielilor (programarea lor) – ajuta la formarea imaginii permanente de evolutie pozitiva sau negative a organizatiei;
– analiza discrepantelor dintre previziune si realitate, precum si identificarea problemelor aparute;
– prezentare grafica a datelor introduse pentru o mai buna imagine de ansamblu.
Previziunile pe termen indelungat si corelarea automata pe care o face aplicatia cu situatia reala – documentele fiscale corespunzatoare incasarilor si platilor, ajuta managerul in a elabora o strategie personalizata companiei pe care o conduce, putand astfel lua decizii legate de posibile investitii sau alte masuri pentru cresterea incasarilor.
CRM – managementul relatiei cu clientii – furnizorii
Prin modulele sale, ISOtop Enterprise gestioneaza o multitudine de date legate de aprovizionare sau desfacere, date legate de relatia cu partenerii de afaceri existenti si potentiali toate acestea printr-o interpretare superioara, ajuta la optimizarea proceselor de marketing si valorificarea clientilor in functie de importanta acestora pentru companie.
Centralizarea tuturor informatilor legate de un partener ofera astfel oglinda acestuia prin urmatoarele: ofertele si chatul – discutile cu acesta, documentele, emailurile, reclamatiile, comenzi client, comenzi de aprovizionare, facturi, incasari – plati, clasificarea dupa domeniul de activitate.
ISOtop Enterprise ofera o noua viziune asupra relatiei cu partenerii de afaceri, avand ca avantaj caracterul analitic aducand urmatoarele facilitati:
– urmarirea veniturilor si cheltuielilor pe care le aduce un partener organizatiei pe o anumita perioada de timp, fiind astfel o masura obiectiva a importantei clientului pentru organizatie
– cunoasterea detaliata a partenerilor existenti si potentiali si segmentarea acestora pe domenii de activitate, pe linie de marketing ajutand la crearea de grupuri tinta.
– optimizarea campaniilor de marketing prin trimitere de oferte, de e-mailuri, documente prin intermediul aplicatiei si analiza raspunsurilor primate de la acesta, analize focalizate pe un anumit partener
– crearea de remembere (mesaje de atentionare) pentru a contacta partenerul legat de diferite probleme
– crearea rapoartelor de fidelitate, o solutie indispensabila organizatiei pentru a valorifica potentialul pe care il are un partener
– reclamatiile clientilor sunt inregistrate impreuna cu toate discutiile purtate cu acesta, oferindu-i-se o imagine transparenta a rezolvarii acestora, generarea de taskuri de rezolvare si actiuni corective ce trebuie luate in vederea cresterii calitatii produselor si a servicilor oferite
Pentru o gestiune eficienta a timpului si resurselor, clientii si punctele lor de lucru pot fi impartite pe rute de distributie, timpul de raspuns pentru clienti fiind mai mic.
Avantajele directe ale aplicatiei ISOtop Enterprise
– Automatizarea inregistrarilor si posibilitatea obtinerii de informatii in timp real – aplicatie web, informatie real time in reteaua locala sau la orice punct conectat prin internet
– Rapiditate in obtinerea rapoartelor specifice si posibilitatea de a elimina munca de rutina si alocarea timpului pentru activitati de analiza si consultanta
– Analiza clara a indicatorilor aferenti fiecarui proces, acuratetea informatilor
– Control mai bun asupra obligatiilor financiare legate de clienti-furnizori
– Managerul firmei are posibilitatea de a coordona activitatea in mod unitar
– Informatiile devin accesibile tuturor utlilizatorilor, in functie de drepturile de acces pe care le au
– Ca si strategie de optimizare a tuturor proceselor si activitatiilor se asigura controlul eficient si strict al afacerii
– Managementul proiectului: controlul cheltuielilor pe proiect in raport cu timpul (cheltuieli cu materialele, cu personalul), urmarirea proiectului, alocarea bugetului, urmarirea obiectivelor si a taskurilor, situatia generala a
tuturor lucrarilor, gestiunea resurselor umane
– Integrabilitate: gestiune stocuri, CRM, calcul salarii, project management, document management, tablou de bord, procese, indicatori
– Implementarea cu usurinta a standardelor de calitate: ISOtop Enterprise satisface toate cerintele de performanta si flexibilitate, precum si respectarea standardelor ISO 9001
– Poate fi instalata pe orice platforma si conectata la orice tip de baza de date
– Cele mai noi tehnologii web
Despre SoftZone
SoftZone a fost infiintata in anul 2003, incepand o colaborare stransa cu firma de renume international in domeniul energetic Efacec Sistemas de Electrónica SA.
Oferim o gama larga de solutii eficiente: Aplicatii de gestiune, solutii ERP, dezvoltare de web site-uri interactive, magazine virtuale cu administrare (e-commerce), dezvoltare aplicatii desktop, outsourcing, Securitate date, Configurare si administrare server Linux, Retele ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru ).
Inca de la inceput, am pus accent pe tot ce inseamna calitatea produselor software pe care le realizam, satisfactia clientului fiind un indicativ important pentru noi.
Drept urmare, SoftZone este o companie certificata ISO 9001:2000 de catre un organism de certificare de prestigiu TUV NORD CERT, care a apreciat aplicatia ISOtop Enterprise, ca fiind un suport strategic in certificare.
Avem la baza o echipa de tineri specialisti competenti si dinamici, cu un leadearship cu initiativa si ingeniozitate, capabil sa mentina echipa unita, organizata si instruita, asigurand astfel profesionalismul si competitivitatea pe piata.
Contact:
Cotet Sorina
SC SoftZone SRL
Telefon: 0262226834
E-mail: [email protected]
Web-site: http://www.softzone.ro