Inscrierile la School for Startups Romania 2012 se apropie de final

0
logo_simpluInscrierile pentru programul School for Startups Romania, editia 2012, se apropie de final, mai sunt doua zile de inregistrari, pana pe data de 1 martie.

Programul, dezvoltat de Fundatia Post-Privatizare, cu o durata de un an, va incepe pe data de 5 martie la Cluj si pe 8 martie la Bucuresti. School for Startups ii ajuta pe tinerii antreprenori sa construiasca un business in fazele initiale si riscante ale afacerii cand, din punct de vedere statistic, sunt cel mai aproape de esec.

Participantii la editia S4S din acest an vor primi lectii, sfaturi si indrumari din partea celor trei mentori ai programului: Doug Richard, antreprenor de succes si angel investor originar din California, Marius Ghenea, business angel si unul dintre „leii” din cadrul variantei autohtone a „Dragon’s Den” si Péter Barta, Directorul Executiv al Fundatiei Post-Privatizare, organizatie care a adus programul School for Startups in Romania.

In plus, experti internationali precum Alexandra Samuel, Andrew Davis, David Roberts, Ken Richard si James Dening ii vor consilia pe participanti in toate elementele fundamentale ale unui business, precum: vanzari, marketing online, leadership sau retele de socializare. La finalul celor patru sesiuni intensive, fiecare dintre antreprenorii inscrisi in program va avea posibilitatea de a participa la pitch-uri cu investitori.

Pentru cei care doresc sa se convinga de faptul ca S4S Romania este programul de care au nevoie pentru a pune bazele afacerii lor, exista o modalitate speciala de plata. Astfel, participantii la S4S Romania 2012, au optiunea sa plateasca doar primul bootcamp (900 de lei), avand posibilitatea sa decida apoi daca vor sa continue programul si daca acesta se potriveste asteptarilor pe care le au de la un asftfel de curs.

Mai multe informatii despre S4S Romania sunt disponibile pe Schoolforstartups.ro.

Programul va debuta atat la Cluj, cat si la Bucuresti, cu un bootcamp de 2 zile, in cadrul caruia, participantii vor avea ocazia sa invete de la Doug Richard, care sunt tipurile de avantaje competitive pe care o companie le poate avea si modalitatea prin care fiecare antreprenor le poate defini corect si eficient.

Alte aspecte urmarite in cadrul acestui modul vor fi: intelegerea diferitelor tipuri de piete, descrierea publicului tinta caruia i se adreseaza afacerea, dar si a canalelor prin intermediul carora acestia pot fi abordati. In plus, li se va explica modelul de analiza financiara Capital Asset Pricing Model (CAMP), cele patru tipuri de relatii care se pot stabili intre o companie si clientii sai si modalitatea in care aceste instrumente pot fi utilizate pentru a pune bazele unei afaceri de succes.

Cea de-a doua zi de pregatire antreprenoriala debuteaza cu informatii si discutii despre importanta realizarii de parteneriate, cunoasterea in detaliu a competitorilor si a pietei in care activeaza afacerea. In acest context, fiecare participant trebuie sa inteleaga care sunt bunurile cheie pe care le are viitorul business si care este cea mai potrivita zona de desfasurare a propriei afaceri: excelenta operationala, produsul inovativ sau apropierea fata de consumator.

Pe parcursul anului 2012, antreprenorii inscrisi in School for Startups Romania vor participa la inca 3 bootcamp-uri coordonate de catre mentori, vor putea accesa o baza de date cu mii de articole pe teme antreprenoriale si vor invata cum sa isi scrie propriul plan de afaceri cu ajutorul LivePlan. In plus, prin intermediul website-ului programului, fiecare participant poate interactiona cu mentorii si poate urmari videoclipuri „How to” utile in constructia noului business.

School for Startups Romania 2012 este un program realizat cu sprijinul Banca Transilvania, avandu-i ca parteneri pe Google Romania si Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru intreprinderi Mici si Mijlocii.

Termenul limita de inscriere in program este 1 martie 2012, iar inregistrarea se realizeaza completand formularul disponibil pe Schoolforstartups.ro/apply.

Despre Fundatia Post-Privatizare

Fundatia Post-Privatizare (FPP) este cea mai importanta fundatie pentru antreprenoriat din Romania. Creata in 1996 de Comisia Europeana, FPP este o institutie privata care promoveaza educatia antreprenoriala si sustine initiativele destinate dezvoltarii sustenabile a mediului de afaceri romanesc – cu accent pe intreprinderile mici si mijlocii si start-up-uri – prin intermediul programelor sale de dezvoltare antreprenoriala, imbunatatire a mediului de afaceri si promovare a responsabilitatii sociale a intreprinderilor.

Informatii suplimentare se pot obtine la:
Fundatia Post-Privatizare
Tel: 031.1000.719
Fax: 031.1000.720
Website: www.schoolforstartups.ro

Persoana de contact
:
Carmen Balamace
Tel: 0745.258.250
Email: [email protected]

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.