IMM FOCUS REGIONAL a adus informatii utile pentru managerii clujeni

0
imm-focus-regional-solutii-pentru-profitIBP Conferences a organizat in data de 6 octombrie, la Hotel Opera Plaza din Cluj-Napoca, evenimentul IMM Focus Regional dedicat companiilor din regiune.

Prin sesiuni practice, IMM Focus Regional a ajutat participantii sa isi dezvolte cunostintele in domenii precum finantarea companiei, strategia de vanzari si cresterea afacerii. Managerii participanti la eveniment au aflat cum pot avea o companie de succes, o strategie de vanzari optima si o echipa motivata.

In prima parte a evenimentului s-au discutat studii de caz si s-au dezbatut probleme legate de oportunitatile de finantare bancara si fonduri structurale. A doua parte a evenimentului s-a desfasurat sub forma unor sesiuni interactive de training. S-au analizat etapele unei vanzari complexe, procesul de motivare/compensare a fortei de vanzari si crearea unui mediu de lucru orientat catre rezultate.

Participantii la eveniment au avut ocazia sa discute cu specialistii: Lilieana Andrei (BCR), Calin Cojocaru (BRD), Bogdan Popovici (BRD), Aura Cadis (Horvath & Partners Management Consulting), Liviu Apetrei (FNGCIMM/), Marius Decuseara Brandenburg (Trend Consult), Bogdan Dumitrascu (Softart Management & Consulting) si Rodica Obancea (Associate Certified Coach).

Pentru mai multe detalii, accesati site-ul oficial al evenimentului: http://www.doingbusiness.ro/ro/evenimente/8/imm-focus-regional-cluj-napoca.

IBP Conferences organizeaza evenimente de afaceri care furnizeaza interactivitate, informatii si analize despre problemele de afaceri locale si regionale.

IBP Conferences este organizator al seriilor de evenimente: IMM Focus Regional, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

IBP Conferences este parte a grupului International Business Promotion (IBP), ce ofera produse si servicii atat business-to-business, cat si business-to-consumer. Aceste produse si servicii includ: publicatii (Romanian Business Digest si Major Companies in Romania), servicii de agentie de evenimente (atat evenimente proprii, cat si pentru clienti), servicii de comunicare si direct marketing (direct marketing (call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata etc) si portaluri de afaceri (www.doingbusiness.ro).

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.