GECAD ePayment sustine ecomTIM, primul eveniment regional de comert electronic

0
ecomtim_logoGECAD ePayment International, lider pe piata romaneasca a sistemelor de plati online, devine principalul partener al ecomTIM, prima conferinta regionala de e-commerce din Romania.

Evenimentul, organizat in intervalul 9-10 februarie 2011 la Timisoara, reuneste unii dintre cei mai buni specialisti din online.

Odata cu noul parteneriat, lista vorbitorilor de la ecomTIM se extinde cu Daniel Nicolescu, CEO GECAD ePayment, care va vorbi participantilor despre una dintre campaniile realizate de ePayment impreuna cu unul dintre partenerii sai, in decembrie 2010, prezentand rezultatele inregistrate de magazinele online in urma promotiei oferite. Daniel Nicolescu are peste 15 ani de experienta in industria IT&C. A inceput sa lucreze in cadrul grupului GECAD din 2002, iar anul trecut a devenit CEO al ePayment, continuand dezvoltarea si extinderea solutiei de plata online.

In cea de-a doua zi  a evenimentului, Daniel Nicolescu si Mihai Manoliu, director de vanzari al GECAD ePayment, vor sustine un workshop in care vor arata care este impactul platii online cu cardul asupra ratei de conversie a magazinului online.

Portofoliul de vorbitori care vor fi prezenti la ecomTIM este completat de specialisti precum Dan Bulucea (Google Romania), Marius Ghenea (Asociatia Romana a Magazinelor Online), Cem Tunakan (Groupon Romania), Cristian Manafu (Prodigy PR), Doru Panaitescu (consultant&trainer online), Dorin Boerescu (2Parale), Alin Popescu (Avocatnet) si Bogdan Manolea (legi-internet.ro).

In cadrul acestui parteneriat, pentru primele 10 magazine care decid sa-si extinda oferta prin acceptarea de plati online, GECAD ePayment va oferi un pachet promotional cu un discount de 100% la taxa de setup. Totodata, magazinele online din portofoliul GECAD ePayment care doresc sa participe la ecomTIM vor beneficia de o reducere de 10% din costul de inscriere la eveniment.

Organizat de 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, ecomTIM este structurat in doua zile de noutati, sugestii si idei de dezvoltare a afacerilor online. Prima zi este dedicata conferintelor despre fenomenul e-commerce in Romania, iar cea de-a doua zi cuprinde doua sesiuni de workshop-uri, desfasurate in paralel, adresate oamenilor de afaceri si marketer-ilor.

GECAD ePayment International este furnizor de solutii eCommerce integrate, lider pe piata romaneasca a sistemelor de plati online. Compania dezvolta solutia proprietara ePayment®, dedicata exclusiv companiilor care detin sau doresc sa isi deschida o afacere online in Romania. 

In prezent, GECAD ePayment este prezent pe piata locala cu ePayment, solutie integrata de comert electronic dedicata magazinelor online romanesti, precum si cu ePayment Microplati, solutie dedicata magazinelor care ofera produse si servicii cu pret redus, cu plata prin SMS.

Mai multe detalii despre eveniment, vorbitori, sponsori si subiectele discutate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.

Despre ecomTIM

ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de intalnire intre oamenii de afaceri interesati sa activeze in online, cei care detin deja un magazin pe internet, marketerii implicati in dezvoltarea business-urilor online si specialistii in e-commerce. Evenimentul se adreseaza cu precadere persoanelor care detin deja o afacere in spatiul online, dar si oamenilor cu expertiza, interesati sa initieze colaborari cu managementul acestor business-uri.

In derularea acestui proiect, ecomTIM este sprijinit de Fundatia Post-Privatizare, Hotel Timisoara, Bortun-Olteanu, Agrafa si GodMother.

Despre 2Parale

2Parale este cea mai mare retea de afiliere din Romania, lansata in decembrie 2008 – avand in prezent un portofoliu de 89 de campanii si peste 3.500 de afiliati, care au livrat peste 14 milioane de click-uri si au generat vanzari advertiserilor de peste 6,3 milioane lei. Este singura retea de afiliere membra a IAB Romania.

Marketingul afiliat ofera o solutie rapida si eficienta de promovare si monetizare, care indeplineste visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii platesc doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.

Pentru mai multe informatii despre eveniment:
Roxana Ivan – [email protected]

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.