Cu prilejul implinirii a 20 de ani de activitate Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania organizeaza in data de 12 iulie 2012, incepand cu orele 9:30 la Hotel Intercontinental un Forum aniversar cu tema: „Situatia actuala si prioritatile sectorului de IMM-uri din Romania in contextul Strategiei UE 2020„.
Partenerii evenimentului sunt Fondul Roman de Contragarantare (FRC), Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM), Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Eximbank, Banca Carpatica si Grupul Roman pentru Investitii si Consultanta (RGIC).
Tot cu acest prilej, incepand cu orele 12:00, in aceeasi locatie, Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania in colaborare cu Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM), Fondul Roman de Contragarantare (FRC) si Institutul de Management si Marketing International Manager lanseaza editia a X-a a „Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012”.
Partenerii evenimentului sunt Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Sodexo Pass Romania, KPMG si Microsoft.
Partenerii media ai evenimentului sunt urmatorii: IMMRomania, Agentia Nationala de Presa Agerpres, Avocatnet.ro, Anunt Exclusiv, Apulum 94, Business24.ro, Business Adviser, Business Point, Bursa, Calendarevenimente.ro, Centruldepresa.ro, Clubafaceri.ro, Comunicatedepresa.ro, Comunicatemedia.ro, Curierul National, Ecomunicate.ro, Efin.ro, Economistul, Finantare.ro, Fiscalitate.ro, Infotva.ro, Ideideafaceri.ro, Manager.ro, Managementulproiectelor.ro, Media Bloc, Nastratin, Smartfinancial.ro, Spin Media, The Money Channel TV, ziare.com, webPR.ro, Euractiv.ro, Hotnews.ro.
Lucrarea este realizata de un colectiv de specialisti si reprezinta cea mai cuprinzatoare si aprofundata analiza a situatiei IMM-urilor din Romania, a fenomenului intreprenorial, a performantelor si problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referinta in literatura de specialitate, atat in Romania cat si la nivelul Uniunii Europene.
Editia a X-a a „Cartei Alba a IMM-urilor din Romania”, se constituie atat ca o radiografie a starii evolutive a IMM-urilor din Romania, cat si a contextului socio-economic in care acestea isi desfasoara activitatea, surprinzand totodata si efectele crizei economice asupra acestui sector, la nivelul anului 2012.
Principalele categorii de analize incorporate in editia 2012 a Cartei Albe a IMM-urilor din Romania sunt urmatoarele:
- analiza aprofundata a situatiei IMM-urilor din Romania pentru anul 2012 la nivel national, regional, sectorial si judetean;
- analiza situatiei IMM-urilor in viziune contextuala a tuturor intreprinderilor, a economiei romanesti in ansamblul sau a economiei in conditiile integrarii Romaniei in Uniunea Europeana;
- analiza fenomenului intreprenorial in dinamica, pornind din 1990 si pana in prezent, cu accent asupra evolutiilor din 2009 – 2012; analiza IMM-urilor si a celorlalte intreprinderi cu accent asupra performantelor: de ansamblu, comerciale, financiare, inovationale, sociale;
- analiza esentializata a problematicii IMM-urilor, fiecare capitol finalizandu-se cu o selectie de aspecte semnificative.
De asemenea, in cadrul lucrarii sunt abordate doua categorii de probleme majore deosebit de actuale:
- perceperea ultimelor evolutii economico-sociale de catre intreprinzatorii din Romania;
- caracterizarea intreprinzatorilor din Romania.
Organizator: CNIPMMR in colaborare cu AIPPIMM, FRC si Institutul de Management si Marketing International Manager