„Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii”

0

„Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii” isi propune sa ofere o expunere detaliata a metodelor de investigare a pietei insotite de exemple si aplicatii practice care sa faciliteze intelegerea conceptelor si aprofundarea notiunilor.

Autorii au urmarit sa sintetizeze cele mai importante aspecte ale cercetarii de marketing, plecand de la premisa ca, in afaceri nu poti avea succes fara sa iti cunosti mediul, piata si clientii, fara inteligenta financiara, iar reusita, de cele mai multe ori se reflecta in abilitatea de a previziona si preintampina nevoile si dorintele acestora.

Lucrarea de fata reprezinta un instrument util atat pentru studentii facultatilor de economie cat si pentru acei manageri si specialisti in marketing care inteleg importanta cunoasterii consumatorilor in succesul unei afaceri.”

O puteti achizitiona aici, beneficiind de o reducere de 15 sau 20%, dupa caz. Pentru comenzile care depasesc suma de 100 lei nu se mai platesc taxele postale.

Share.

Leave A Reply