O componenta importanta a unui plan de afaceri o constituie planul de marketing. Printre preocuparile cu productia si finantarile, marketingul este de multe ori lasat la sfarsit sau este tratat cu superficialitate.
Totusi, pe termen lung, un plan de marketing coerent, care include si componenta de branding, creeaza o relatie apropiata client – brand, o relatie mult mai greu de deteriorat de catre concurenta.
Bineinteles, la inceput de drum, bugetul alocat marketingului si mai ales brandingului este limitat. Cunoscand aceasta situatie, o agentie de branding romaneasca a decis sa ia initiativa de a sprijini antreprenoriatul roman, prin programul Cel Mai Promitator Brand Romanesc (www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro).
Demersul este dedicat exclusiv companiilor si brandurilor romanesti, care au posibilitatea sa se inscrie in competitia a carui premiu este un program de branding pro-bono. Consideram ca un program de branding poate reprezenta un punct de plecare sanatos pentru un start-up, a declarat Dochita Zenoveiov, managing director al Seed Consultants.
Perioada de inscrieri in program se incheie pe 31 ianuarie, asadar mai sunt doar cateva zile pentru brandurile romanesti, fie ele de produs, servicii sau de companie sa aplice pentru Cel Mai Promitator Brand Romanesc. Castigatorul programului poate sa ia un start bun gratie proiectului dezvoltat de Seed Consultants, care va include strategia de brand (pozitionare, misiuni, viziune, valori) si identitatea vizuala cu intreg pachetul grafic.