Este una din intrebarile la care antreprenori de succes si profesori in antreprenoriat de la MIT Center for Entrepreneurship (SUA) vor incerca sa raspunda la cel de-al doilea workshop din cadrul Business Mentoring Program, programul de mentorat in afaceri dezvoltat de Fundatia Post-Privatizare.
Bill Aulet si Ken Morse vor sustine workshop-ul intensiv pe tema „Marketing-ul Produsului Antreprenorial: Asculta vocea clientului!” in perioada 10-11 ianuarie 2010.
Pentru a obtine o crestere rapida, profitabila si sustenabila, o companie are nevoie de un plan de marketing solid. Responsabilitatea pentru acest plan apartine CEO-ului si echipei de management executiv, care trebuie sa cultive, in interiorul companiei, spiritul dinamic si deschis necesar marketing-ului produsului antreprenorial de succes. Motivul este simplu: ajustarile si schimbarile rapide sunt vitale, iar compania trebuie sa se poata adapta permanent la cerintele pietei.
Bill Aulet este Managing Director al MIT Center for Entrepreneurship, conferentiar senior la MIT Sloan School of Management si presedinte al MIT Clean Energy Prize. Bill este lider de succes in domeniul afacerilor, avand o experienta de peste 25 de ani in toate domeniile legate de operatiuni de inaltă tehnologie, marketing de produs si strategii de finantare, atat pentru start-up-uri cat si pentru companii publice. Pe langa experienta in cadrul propriilor companii, Bill este mentor si consilier pentru multe alte companii, pe probleme de procese de strangere de fonduri si este consultat in mod frecvent de specialisti in venture capital si de „business angels”.
Kenneth Morse este, printre altele, antreprenor in serie, presedinte al Entrepreneurship Ventures Inc., Managing Director fondator al Centrul de Antreprenoriat de la Massachussetts Institute of Technology (MIT), profesor invitat la Facultatea de Business ESADE din Barcelona si membru invitat al Consiliului National pentru Consultanta in Inovare si Antreprenoriat creat recent de Presedintele S.U.A. Barack Obama. Ken activeaza in comitetul director al mai multor start-up-uri, printre care Denkwerk Gmbh (Germania); iMotions – Emotion Technology ApS si Zylinc A/S (Danemarca); The Little Engineer (Liban); Aifos Solutions SL, Indisys si Invenio (Spania); Izon Science Ltd. (Noua Zeelanda); Naseeb Networks si Sofizar (Pakistan); Dynasil Corporation si mai multor spin-off-uri ale MIT (S.U.A.), incluzand Cogito, FloDesign Sonics, IntAct, Terrafugia si UkuMi.
De asemenea, este seful Catedrei de Antreprenoriat, Inovare si Competitivitate la Universitatea Tehnologica Delft (Olanda) si sustine workshop-uri de business in Europa, Liban, Arabia Saudita, Pakistan, Noua Zeelanda, Quebec si S.U.A., de peste 8 ani.
Numarul de locuri in cadrul programului de mentorat in afaceri al FPP este limitat. Inscrierea se face in urma completarii unei aplicatii care trebuie sa includa si motivatia de participare. In baza acestei aplicatii, disponibile pe site-ul www.businessmentoring.ro, participantii sunt selectati pentru a forma prima promotie a acestui program de mentorat master-class.
Informatii suplimentare despre Business Mentoring Program, calendarul workshop-urilor si modalitatea de participare sunt disponibile pe www.businessmentoring.ro.
Persoana de contact:
Alina Coman
Telefon: 031.1000.719
Email: [email protected]