Cat de mult poate fi extins un brand – Junior Brand – 10 iunie

0

4 iunie 2008

Extinderea brandului este o chestiune controversata, unii specialisti sustinand ca este o eroare, altii considerand ca este benefica. In cadrul trainingului Junior Brand din 10 iunie se va prezenta chestiunea extinderii brandului si care sunt conditiile in care aceasta se poate realiza fara a pune in pericol puterea brandului care va fi extins.

Trainingul Junior Brand se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management. Junior Brand isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.

Tematica Junior Brand:

1. Notiuni de baza despre brand

2. Proiectarea unui brand
– Identificarea nisei de acoperit;
– Analiza concurentei;
– Analiza publicului tinta;
– Stabilirea pozitionarii – alegerea Brand Essence-ului;
– Proiectarea produsului (designul de produs);
– Proiectarea distributiei;
– Stabilirea pretului;
– Comunicarea brandului;
– Principii de baza in comunicarea brandului;
– Etapele comunicarii unui brand; 
– Tehnici de comunicare folosite in diverse etape ale comunicarii brandului;
– Capcane in comunicarea brandului.

3. Evolutia brandului in timp
– Principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand;
– Improspatarea brandului;
– Repozitionarea;
– Extinderea brandului;
– Moartea brandului.

4. E bine de stiut
– Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri;
– Brandul ingredient;
– Brandul garantie;
– Nevoia de sustinere financiara a brandului.

Trainerul Junior Brand este Nicolae NAUMOF.
Nicolae NAUMOF este specializat in Marketing prin targuri si expozitii si comunicare on-line. Nicolae NAUMOF a fost implicat in organizarea a peste 40 de evenimente de la mici traininguri in regim deschis pana la conferinte de afaceri si targuri si expozitii.

Taxa de participare la Junior Brand Training Deschis este 550 RON+TVA/persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 6 iunie 2008.
Numarul de locuri disponibile: 10.

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – Knowledge & More – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT – obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT se numara: Event’or, efEX, i Sell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Contact:
Nicolae NAUMOF
Telefon: 0765/21.64.91
Web-site: www.marketingforum.ro

Sursa: Plandeafacere.ro, 4 iunie 2008

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.