Business Weekend – Superconferinta de Marketing Direct, 20-21 iunie 2009

0
superconferintaTotalSoft si Audiosfera va invita la evenimentul Business Weekend – Superconferinta de Marketing Direct, care se va desfasura in perioada 20-21 iunie 2009, la Rin Grand Hotel Bucuresti.

Obiectivul evenimentului este de a oferi participantilor, la sfarsitul celor doua zile, un plan de afaceri personalizat in marketing direct, care poate fi pus in aplicare imediat.

Deoarece TotalSoft este partener al evenimentului, puteti benefica de o reducere de 20% din taxa de participare folosind codul promo TOTALSOFT la inscriere.

Ce este marketingul direct?
Marketingul direct este o metoda specializata foarte performanta de vanzare a bunurilor si serviciilor, care poate aduce o rata a profitului anual de pana la sute de procente in raport cu investitia. Prin marketingul direct, promovarea si vanzarea bunurilor si serviciilor se face catre clientii potentiali prin abordarea fara intermediari a acestora.

Beneficiile marketingului direct fata de marketingul si vanzarea obisnuita sunt:
– costurile abordarii clientilor sunt mult mai bine controlate pe publicul tinta;
– decizia de cumparare se face rapid, in momentul in care clientul primeste oferta furnizorului;
– livrarea produsului / serviciului se face direct catre clientul final;
– platile sunt incasate rapid;
– marketingul direct permite un control performant asupra stocurilor, acestea neaflandu-se in administrarea tertilor;
– activitatea de marketing direct previzioneaza volumul vanzarilor cu o foarte mare precizie;

Ce vei afla in superconferinta?
– Principii si strategii in marketingul direct;
– Identificarea clientului potential si a nisei de piata;
– Eficienta, adresabilitatea si costurile diferitelor canale de marketing;
– Cum se construieste o baze de date proprie de clienti;
– Exploatarea profitabila a bazei de date pe termen lung;
– Cum se concepe unei campanii de marketing direct;
– Cum se face un studiu de piata;
– Metode de crestere a vanzarilor printr-un sistem de marketing ultra-performant;
– Estimarea cu acuratete a profitului obtinut in urma unei campanii de marketing;

TotalSoft, in calitate de partener, va sustine o prezentare in cadrul evenimentului referitoare la solutia software pentru management relatiei cu clientii, Microsoft CRM.

Pentru mai multe detalii referitoare la superconferinta va rugam sa-l contactati pe dl. Cristian Carstoiu, organizatorul evenimentului, la adresa de email [email protected], sau la tel. 0722336334.

Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul www.superconference.ro.

Sursa: TotalSoft

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.