Banii, valori neobservate din mainile noastre

0

ban„Brandingul creste valoarea banilor” este un proiect realizat de cinci minti creatoare centrate pe valentele estetice ale banilor. El lanseaza o discutie virtuala larga privind contributia brandingului la progresul social. Proiectul propus vrea sa arate ca bancnotele pot fi prin ele insele niste obiecte de valoare in  portofelele noastre. „Noul Leu” (foto) este vziunea progresista despre viitor, plin de semnificatii.

„Valori neobservate din mainile noastre” este mai mult un proiect virtual. Nu critica si nu tinteste tiparirea bancnotelor. Este doar un exemplu de imaginatie si idei, care se poate aplica obiectelor „made in Romania”.

„Obiectivul nostru este, in primul rand, de a deschide discutia despre acele lucruri care pot primi o noua valoare pentru societate prin branding sau rebranding”, spune Daniel Gavrila, unul dintre initiatori.

Banii comunica

„Folosim banii fara sa ne gandim cum arata si ce spun ei despre noi”, explica strategii. Ei spun ca banii sunt unul dintre primele lucruri care comunica despre natiunea care ii foloseste. Ca obiect, ei sunt un produs si o declaratie voluntara, nu un dat predefinit si greu modificabil, precum peisajul sau trasaturile fizice. Proiectul propune de fapt o noua optica asupra lor, care sa ne inspire si care sa vorbeasca despre aspiratii, nevoi si chiar virtuti.

„Noul Leu” este o viziune despre viitor; este progresist, optimist, inteligent. Este modern, conceptual, colorat, estetic. In acelasi timp, este practic si sigur, plin de semnificatii, sincer si valoros.

„Romania are potential, poate face salturi si, adesea, arde etape”, sustin creatorii. Pornind de aici, proiectul propune doua concepte: „Romania in avangarda” si „Ieri si Azi, pentru Maine”.

[Vezi continuarea]

Sursa: BaniiNostri.ro

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.