ABC Training Consulting organizeaza saptamanal sesiuni de training financiar pentru manageri si specialisti

0

abc_consultingABC Training Consulting organizeaza in luna februarie 2009, in fiecare zi de joi, sesiuni de training in domeniul managementului financiar al afacerii, care abordeaza urmatoarea tematica:
5 febr: Cum elaboram diagnosticul financiar al afacerii?
12 febr: Cum analizam si cum reducem costurile fixe ale firmei?
19 febr: Cum controlam incasarile si platile companiei?
26 febr: Cum elaboram bugetul de venituri si cheltuieli al firmei?

Participantii tinta:
Sesiunile de training se adreseaza managerilor si specialistilor care sunt implicati in evaluarea si restructurarea financiara a companiei, in scopul mentinerii profitabilitatii si viabilitatii afacerii.

Subiecte propuse pentru sesiunile de training:

Cum elaboram diagnosticul financiar al afacerii?
1.Necesitatea cunoasterii ‘starii de sanatate financiara’ a unei companii.
2.Diagnosticul lichiditatii sau a capacitatii firmei de a-si plati datoriile pe termen scurt.
3.Diagnosticul profitabilitatii sau a capacitatii firmei de a-si controla costurile si profitul.
4.Diagnosticul resurselor companiei: materiale, umane, financiare.
5.Identificarea punctelor tari si a punctelor slabe din activitatea firmei.

Cum analizam si cum reducem costurile fixe ale firmei?
1.Identificarea costurilor fixe ale firmei.
2.Analiza evolutiei si structurii costurilor fixe in raport cu rezultatele generale ale firmei.
3.Analiza costurilor fixe in corelatie cu consumul de resurse materiale si servicii, resurse umane, resurse financiare necesare pentru desfasurarea activitatilor companiei.
4.Rolul contabilitatii manageriale in monitorizarea si controlul costurilor fixe.
5.Repere pentru reducerea costurilor fixe ale firmei.

Cum controlam incasarile si platile companiei?
1.Identificarea starii de echilibru financiar, din pdv al creantelor si datoriilor curente scadente.
2.Tablouri de bord pentru monitorizarea fluxurilor de numerar
3.Politici manageriale pentru controlul incasarilor.
4.Politici manageriale pentru controlul platilor.

Cum elaboram bugetul de venituri si cheltuieli al firmei?
1.Rolul bugetului de venituri si cheltuieli, ca instrument de administrare eficienta a resurselor
2.Cadrul general de elaborare a bugetelor: principii si metode de bugetare, tipuri de bugete, responsabilitati ale echipei manageriale si specialistilor in finantele firmei.
3.Elaborarea bugetului de venituri.
4.Elaborarea bugetului de cheltuieli.

Beneficiile participantilor:
1. abordarea practica a situatiilor economico-financiare din perspectiva manageriala;
2. insusirea rapida a unor metode si instrumente de management financiar al afacerii;
3. sesiuni interactive, facilitarea schimbului de experiente si opinii intre participanti.

Informatii organizatorice:
Locatia: Centrul de Afaceri Bucuresti Sud (zona Piata Sudului – sos. Oltenitei, nr 105, intrarea A)
Durata: 3 ore / sesiune de training / intre orele 17-20

Detalii suplimentare:
http://www.abctrainingconsulting.ro, sectiunea Training Open.

Informatii despre firma:

ABC Training Consulting furnizeaza servicii integrate de training si consultanta pentru managementul afacerii: analiza afacerii, business plan, controlul performantelor afacerii.
Domenii de expertiza: management strategic, operational, financiar.

Manager de proiect: Anda Racsa
telefon: 0740.590.406
http://www.abctrainingconsulting.ro

Sursa: Plandeafacere.ro

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.