Va invitam la workshop-ul “Transforma-ti clientii in followers!â€, cel de-al 3-lea eveniment Leadership Center, a carui gazda este Jim Bagnola, trainer international, care figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.
Bagnola va dezbate principiile psihologiei customer service-ului, pornind de la premisa ca angajatii trebuie sa constientizeze legatura directa dintre veniturile lor si satisfactia clientului. Pe de alta parte, si angajatorul trebuie sa inteleaga ca maniera in care isi trateaza angajatii are un impact direct asupra calitatii interactiunii angajatilor cu clientul.
Va asteptam, asadar, pe 12 martie la Rin Grand Hotel, in sala Londra pentru a privi dintr-o alta perspectiva importanta customer service-ului, mai ales in noua conjuctura economico-sociala.
Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre workshop-ul “Transforma-ti clientii in followers!†din 12 martie puteti gasi accesand http://jim.leadershipcenter.ro.Â
“Transforma-ti clientii in followers!†este dezvoltat de Fundatia LEADERS in colaborare cu HPDI, cu sustinerea majora din partea Air France KLM si Rin Grand Hotel.
Multumim,
Alexandru Ionescu
Project Manager
Fundatia LEADERS
E-mail: [email protected]
Telefon: 021/3110946
Sursa: Plandeafacere.ro