Curs autorizat „Manager de Proiect”, 21-23 si 28-30 ianuarie 2011, Bucuresti

0
banner_schultzSchultz Consulting are placerea de a va invita sa participati la cursul autorizat de MANAGER PROIECT organizat la Bucuresti, str. Ronda, nr. 8 bis, sector 2, in perioada 21-23 si 28-30 ianuarie 2011.

PREZENTAREA CURSULUI
Pornind de la experienta indelungata in coordonarea si implementarea diferitelor tipuri de proiecte, atat in domeniul business  cat si in domeniul organizatiilor neguvernamentale si al administratiei publice, echipa Schultz Consulting propune o noua abordare a acestui domeniu in cadrul cursului Manager de Proiect.
Cursul de Manager de proiect organizat de Schultz Consulting este un curs autorizat, urmarind dezvoltarea unor abilitati de baza pentru un manager de proiect, finalizandu-se cu o evaluare a acestor abilitati cat si a cunostintelor dobandite, participantii fiind certificati ca manageri de proiect (conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania) si recunoscuti ca atare de catre Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.

Abordarea pe care o propunem este una experientiala – cream experiente diferite in cadrul cursului, punem participantii in situatii similare celor din perioada elaborarii sau implementarii unui proiect, oferindu-le posibilitatea de a invata in mod direct si de a-si extrage invatamintele proprii.

Cursul de Manager proiect este o imbinare a cursului de manager de proiect din domeniul afacerilor si managementul ciclului de proiect al Comisiei Europene. Un accent deosebit se pune si pe managementul  proiectelor finantate din Fonduri Structurale cu aplicatii pe Programele Operationale.

In timpul cursului, participantilor li se va da posibilitatea de a parcurge toate etapele unui proiect de la planificare pana la evaluarea proiectului.
Mai mult, participantii vor fi sprijiniti in sensul identificarii celei mai potrivite surse de finantare pentru ideea de proiect dezvoltata (in special din Fonduri Structurale) si parcurgerii, in cadrul cursului, a pasilor presupusi de obtinerea unei finantari nerambursabile.
Pe parcursul celor 6 zile de curs, participantii vor sustine 4 teste grila care le vor atesta competentele ca manageri de proiect. Examenul de absolvire se va desfasura in ultima zi de curs (30.01.2011) si va consta intr-o proba teoretica (test grila) si o proba practica (fisa de proiect).

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

Certificatul recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de manager de proiect – cod COR 241919.

Cursul se caracterizeaza prin:
– Promovarea unei atmosfere de colaborare;
– Incurajarea implicarii active a tuturor participantilor;
– Sprijinirea participantilor pentru a stabili legaturi intre sesiunea de formare si situatiile din viata de zi cu zi;
– Utilizarea unor exemple practice, concrete;
– Facilitarea parcurgerii tuturor pasilor necesari pentru redactarea si implementarea unui proiect de succes;
– Indrumarea participantilor spre materiale si resurse umane care le-ar putea fi de folosi.
Scop:
Dezvoltarea competentelor de manager de proiect.

Obiective:
– Intelegerea conceptului de management de proiect;
– Utilizarea instrumentelor specifice managementului de proiect;
– Dezvoltarea abilitatilor de planificare a resurselor in cadrul unui proiect;
– Dezvoltarea abilitatilor de monitorizare si evaluare a unui proiect;
– Dezvoltarea abilitatilor de evaluare a riscului in cadrul unui proiect.

Beneficii pentru participanti:
– Cunoasterea unor exemple concrete de proiecte de succes;
– Cunoasterea unor exemple concrete de studiu de fezabilitate si analiza cost/beneficiu;
– Dezvoltarea abilitatilor de planificare, organizare, coordonare a elementelor componente ale unui proiect;
– Dezvoltarea abilitatii de a identifica corect o problema, de a dezvolta o idee de proiect si de a o incadra intr-un Program Operational in vederea obtinerii unei finantari nerambursabile din Fonduri Structurale;
– Cresterea performantelor in domeniul managementului de proiect prin capacitate sporita de a raspunde in timp optim provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului;
– Cresterea capacitatii de a intelege si de a raspunde cerintelor clientului / beneficiarilor proiectului;
– Imbunatatirea abilitatilor de coordonare a diferitelor tipuri de resurse (umane, financiare, de timp) implicate de un proiect;
– Imbunatatirea  capacitatii de gestionare a relatiilor de parteneriat din cadrul proiectelor derulate, inclusiv a relatiei cu Finantatorul;
– Imbunatatirea capacitatii de monitorizare si evaluare a proiectelor si, implicit, cresterea nivelului calitativ al produsului final oferit clientului.

DURATA: 6 ZILE : 21-23 si 28-30 ianuarie 2011.

LOCUL DE DESFASURARE: sediul Schultz Consulting; str. Ronda, nr. 8bis, sector 2, Bucuresti

GRUP TINTA:
12 persoane.

TAXA DE PARTICIPARE: 1400 RON/persoana (1200 RON taxa curs si 200 RON taxa examen certificare)
Participantilor la alte cursuri marca Schultz Consulting le oferim un discount de 10%
Taxa de participare nu contine TVA, pentru ca Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.
Taxa se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire)
Discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane.
Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor, precum si masa de pranz.

CONDITII DE INSCRIERE
Pentru a va putea inscrie, va rugam sa transmiteti:
1. o copie dupa cartea de identitate,
2. o copie dupa diploma de licenta,
3. fisa de inscriere completata, pe care o puteti gasi on-line, pe site-ul nostru www.schultz.ro  si
4. o copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare.
Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 17.01.2011, la adresa de e-mail [email protected]; fax: 021.315.65.48.
Share.

Leave A Reply