Corina Craescu – „Consultantii buni nu duc lipsa de clienti”

0

Corina Craescu Corina Craescu – „Daca notiunea de „proiect” conduce la derularea serioasa a unor activitati, de cele mai multe ori aceasta interpretare nu se confunda cu practica. Pentru multe organizatii care lucreaza cu proiecte, lucrul acesta li se pare foarte „trendy”, fara a intelege in profunzime ce inseamna sa realizezi si sa gestionezi un proiect de succes.

Majoritatea proiectelor se realizeaza „pe baza experientei individuale”, in sensul ca fiecare manager de proiect le realizeaza dupa cum crede ca este mai bine, axandu-se pe evitarea situatiilor conflictuale si mai putin pe incadrarea in timp, cost si calitate.

Cea mai grava situatie apare in cazul clientilor (beneficiarilor de proiecte) care au in extrem de putine situatii capacitatea, cultura si deschiderea pentru a sti ce sa ceara de la o firma de consultanta. In proportie de 85% implicarea clientului este influentata de subiectivism: „repede, ieftin, foarte bun si acceptat”.”

Continuarea in Nr. 6 a Revistei Romane de Managementul Proiectelor.

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.