16 mai 2008
Primul training de comert electronic din Romania va avea loc pe 26 – 27 iunie in Bucuresti, fiind sustinut de domnul Liviu TALOI. Trainingul se numeste iSell si este organizat de PICANT.
Trainingul i Sell propune o abordare manageriala a comertului electronic care vizeaza atat aspecte tehnice, financiare cat si de marketing si comunicare.
i Sell se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.
Tematica i Sell este:
1. Ce vrem sa vindem online
- Gasirea nisei potrivite;
- Negocierea contractului cu furnizorii;
- Marja – motorul magazinului online.
2. Cat ma costa sa deschid un magazin online
- Model de calcul al bugetului cu parametri;
- Costul obiectivelor de atins, cresterea naturala sau fortata;
3.Ce este un magazin online
- Diferenta dintre o afacere offline si una online;
- Organizarea pe departamente a unui magazin online;
- Descrierea departamentelor si a procedurilor de lucru;
- Fluxul informatiei in fiecare departament, fluxul comenzilor online;
- Instrumentele de lucru si monitorizarea angajatilor.
4. Ce trebuie sa fac sa promovez magazinul
- De ce ar cumpara clientii de la mine?
- Costul publicitatii online;
- Instrumente de control al rezultatelor publicitatii online;
- Instrumente de monitorizare a concurentei;
- Tehnici de marketing si promovare, exemple.
5. Ce reprezinta Front-End-ul si Back-End-ul unui magazin online
- Scopul unui site de comert electronic;
- Elementele web principale ale unui magazin online;
- Usabilitatea unui site de comert electronic;
- Elemente de SEO aplicate unui magazin online;
- Exemple de back-end, cu rulaj mare de produse sau nu;
- Un checklist pentru un back-end ideal.
6. Cat ma costa plata cu cardul? Care este adevarul despre cele 10 zile?
- Plata cu cardul electronic;
- Costurile implementarii platii cu cardul;
- Ghid de legislatie aplicata la magazinele online.
i Sell Este sustinut de Liviu TALOI.
Liviu TALOI este Consultant IT pe piata.ro incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania.
In perioada 2004 – 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic la cateva dintre cele mai importante magazine online romanesti.
Pachetul de Training contine:
1. Participarea la Lucrarile Trainingului;
2. Suporturi de curs;
3. Diploma de participare;
4. Masa de pranz in fiecare zi;
5. Pauze de cafea – cate 3 in fiecare zi;
6. Cartea Matsushita Leadership;
7. Bonus Boia – Conform Programului de Fidelizare PICANT.
Taxa de participare la i Sell Training Deschis este 1250 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
– 20% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 23 Mai 2008.
– 10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 09 Iunie 2008.
– 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.
Data Limita pentru Inscrieri este: 23 iunie 2008. Numarul de Locuri disponibile: 12.
Prezentarea completa a trainingului este disponibila pe www.marketingforum.ro
PICANT reprezinta un concept de traininguri de marketing, comunicare si vanzari bazat pe specializare si eficienta. Pe langa training, acordam si consultanta in marketing si comunicare. Sloganul PICANT – "Knowledge & More" – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT – obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Printre Trainingurile PICANT se numara: Event’or, efEX, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo, Sales Plus si altele.
Persoana de contact:
Nicolae NAUMOF
Telefon: 0765/216.491
Web-site: www.marketingforum.ro
Sursa: Plandeafacere.ro, 16 mai 2008