Ce putem face pentru a ne asigura ca ziua noastra de lucru nu va fi alcatuita doar din lucruri marunte? Ba mai mult, ca la sfarsitul ei vom avea sentimentul ca am realizat ceva de valoare?
Poate una dintre cele mai mari provocari ale oamenilor contemporani este aceea de a-si stabili si respecta prioritatile, astfel incat sa armonizeze viata profesionala si cea personala. Pentru a va eficientiza timpul, cursul Time Manager din 24-25 noiembrie ofera instrumente de management bazate pe sistemul Time Manager, sistem pe care TMI l-a dezvoltat in ultimii 30 de ani si care si-a dovedit eficacitatea in cazul milioanelor de utilizatori.
Acest modul se adreseaza oricui isi doreste sa valorifice din plin fiecare zi, sa-si delimiteze si sa urmareasca prioritatile si sa obtina rezultate foarte bune atat in viata profesionala cat si in plan personal.
In urma acestei sesiuni, participantii vor obtine o imagine de ansamblu asupra vietii lor, vor invata sa se concentreze pe lucrurile importante, isi vor putea stabili obiective realiste si provocatoare, atat la nivel profesional cat si personal, isi vor putea defini si respecta prioritatile, isi vor putea planifica timpul pentru a-si imbunatati performantele, isi vor atinge obiectivele in mai putin timp si cu mai putin efort, isi vor controla mai usor timpul si vor diminua stresul, echilibrand mai usor viata profesionala cu cea personala.
In agenda cursului se regasesc:
– Prioritizarea activitatilor
– Planificarea timpului pentru obtinerea de rezultate
– Definirea obiectivelor
– Niveluri functionale ale creierului
– Sistem de planificare si organizare
– Organizarea personala a mediului de lucru
– Planificarea zilei
– Timpul in relatiile cu ceilalti
Cu totii ne dorim ca, pe durata unei zile, sa realizam cat mai multe lucruri importante. Cei mai multi dintre noi insa isi incep ziua la serviciu verificandu-si e-mailurile, citindu-le pe cele cu glume, raspunzand acelora care necesita doar un raspuns scurt, rasfoind ziare si reviste, discutand despre nimicuri cu colegii la o cafea si apoi, dupa ce si-au facut destul curaj, se apuca de treaba.
Aceasta rutina matinala nu doar ca ne ia timp, dar ne si scade din energia care ne-ar prinde bine intr-o zi de lucru. La unii cheful de munca dispare total imediat ce to do list-ul pe care il scriu incepe sa ia proportii! Ce este de facut?
In cadrul cursului Time Manager vor fi dezbatute toate principiile care stau la baza planificarii eficiente a zilei de lucru, completate de exemple edificatoare menite sa creeze participantilor o experienta de invatare cu consecinte pozitive asupra activitatii lor.
Pentru inscrieri si informatii despre sesiunea din 24-25 noiembrie a cursului Time Manager, scrieti la [email protected], sunati la 021 319 77 11 sau vizitati www.qualians.com.
Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Plandeafacere.ro recomanda www.Traineri.ro.
Sursa: Plandeafacere.ro, 3 noiembrie