Programul formeaza abilitatile si ofera indrumarile necesare pentru definirea unui nivel standard, foarte inalt, de servire si interactionare cu clientii. Aceste imbunatatiri vizeaza adaptarea la mediul din ce in ce mai competitiv, pentru cresterea satisfactiei clientilor, fidelizarea in procesul de cumparare si generarea de vanzari repetate, care sa vina in intampinarea asteptarilor tot mai mari ale clientilor de astazi.
Participantii vor deprinde abilitati in urmatoarele directii:
1. Cunoasterea elementelor care compun si contribuie la o buna servire
2. Identificarea principalelor momente care contribuie la formarea impresiei clientilor si a cailor de imbunatatire a serviciilor pornind de la acestea
3. Dezvoltarea celor mai eficiente modalitati de interactionare cu clientii pentru satisfactia acestora
4. Constientizarea importantei rolului individual in bunul mers al unei afaceriÂ
Principalele teme abordate:
1. Conceptul de „Customer Service/Customer Care” – ce inseamna si ce implica
2. Momentele adevarului si valorificarea acestora
3. Rezolvarea nemultumirilor clientilor
4. Calitatea servirii – element cheie in diferentierea fata de concurenta
5. Modalitati de masurare a satisfactiei clientilor
6. Cum se poate determina fidelizarea clientilor
7. Customer service in interiorul organizatiei
Valoarea investitiei este de 310 euro + TVA/ participant si acopera pachetul complet de servicii: prestatia trainerului, sala de training (Bucuresti) si echipamentele (video data projector, notebook, flipchart etc), suporturi de curs si certificate de participare, masa de pranz + refreshment (in fiecare din cele 2 zile
Trainer: Constantin Turmac, CMC, MBA, MSc – Senior Consultant & Certified Trainer, Managing Partner
Contact
COMPASS Training
Persoana de contact : Mihaela Vlad
Tel/Fax: 021 320 4292
Email: [email protected]
Web: http://www.compass.ro
Sursa: Formare.info