Clientii unei organizatii, indiferent de tipul acesteia, reprezinta unul dintre cei mai importanti factori pentru reusita afacerii, iar construirea unei bune relatii cu acestia poate fi cheia succesului.
“Cursul Managementul Relatiilor cu Clientii va ajuta sa dobanditi cunostinte si aptitudini fundamentale in domeniul marketingului, sa intelegeti propriul rol, contextul in care vi-l indepliniti si natura propriilor interventii in relatia cu clientii interni si externi ai organizatiei in care lucrati, dar si cum puteti creste valoarea produselor sau a serviciilor oferite, astfel incat sa va sporiti performanta,” declara Rodica Radulescu, Director Business School CODECS. Potrivit acesteia, cursul este recomandat celor care doresc sa fie manageri, precum si celor care desi ocupa aceasta pozitie vor sa-si dezvolte volumul informational.
In cadrul cursului Managementul Relatiilor cu clientii participantii vor invata cum „Sa-si inteleaga clientii”, analizand comportamentul acestora, dar si importanta informatiilor furnizate de marketing pentru a imbunatati raspunsul organizatiei fata de necesitatile consumatorilor.
Un alt modul important este „Satisfacerea exigentelor clientilor”, ce prezinta abordarile si instrumentele de marketing care trebuie folosite in lucrul cu clientii: cerintele lor, costurile suportate de acestia, comoditatea livrarii (in sensul facilitarii accesului lor la produs), dar si comunicarea cu ei.
Cursantii vor descoperi ce inseamna „Valoarea oferita clientilor” si cum trebuie sa procedeze organizatia pentru a cerceta, dezvolta si mentine pe piata produsele sau serviciile de care clientii au nevoie si pe care le pretuiesc. De asemenea, se va studia „Managementul calitatii”, modelele ce pot fi aplicate in organizatie, dar si influenta activitatii unui manager asupra calitatii produselor sau serviciilor oferite clientilor.
Managementul Resurselor Umane abordeaza principalele aspecte si procesele de baza din acest domeniu, urmarind sa ii ajute pe cursanti sa ia in considerare toate fatetele activitatii de gestionare a muncii oamenilor. Astfel, sunt analizate procesele care duc la motivarea personalului si care influenteaza comportamentul la locul de munca.
Potrivit Rodicai Radulescu, „participantii vor invata sa-si ajusteze stilul managerial, pentru a obtine cat mai multe rezultate din colaborarea cu colegii si subordonatii”.
Structurat in patru volume, continutul cursului abordeaza „Comportamentul Organizational”, analizand factorii care influenteaza motivarea, comunicarea si continutul muncii, „Recrutarea si Dezvoltarea Personalului”, intrarea intr-o organizatie, supervizarea si sprijinul acordat de manageri pentru evaluarea performantelor si dezvoltarea personalului.
De asemenea, sunt studiate „Formarea si Dezvoltarea Echipei”, analizand avantajele, problemele si tehnicile folosite in munca in echipa, sedintele, situatiile de conflict si alte situatii, precum si „Puterea, Conducerea si Schimbarea”, referindu-se la influenta de care dispune un manager, stilurile de conducere si rolul acestuia in gestionarea unei schimbari.
„Participantii la cele doua cursuri vor avea acces la www.codecs.ro/certificat, website al programului de Certificat, unde vor gasi diferite resurse de studiu si informatii suplimentare despre cursuri. Prin intermediul acestui website ei vor putea comunica si colabora cu tutorul si colegii.
Pachetul de curs contine si doua CD-uri, Ghidul cursului si activitati de autoevaluare, care ii vor ajuta pe participanti sa testeze cat de bine si-au insusit conceptele esentiale,” spune Directorul Business School CODECS.
Pentru informatii privind cele doua cursuri puteti accesa www.codecs.ro sau puteti contacta reprezentantii CODECS.
Contact:
Telefon: +40 21 252 51 82/3/4
Web: www.codecs.ro