Marketing Strategic, 10 – 12 iulie 2009, Hotel Rozmarin, Predeal

0
trade_consultScopuri si obiective: Cursul prezinta participantilor, intr-o forma atractiva si interactiva, conceptele si instrumentele de baza, necesar a fi cunoscute in demersul strategic de marketing al unei organizatii.

Cui se adreseaza: Training-ul se adreseaza in principal persoanelor implicate in activitatile de marketing intr-o organizatie.

De asemnea, persoanele care, prin activitatile desfasurate, sunt implicate sau participa la fundamentarea si generarea strategiilor organizationale vor identifica o serie intreaga de aspecte interesante, activitatea de marketing reprezentand un pilon de baza in demersul strategic organizational.

Structura programului:
Introducere

1.A A A  Definitii, Concepte de baza
2.A A A  Procesul de Marketing Strategic
3.A A A  Misiune, obiective si strategii organizationale, obiective si strategii de marketing.
4.A A A  Importanta formularii obiectivelor SMART in generearea unei strategii

Analiza oportunitatilor de Marketing
1.A A A  Analiza de mediu intern si extern
– Analiza SWOT si analiza PEST
– Analiza Lantului Valorii

2.A A A  Analiza competitiei
– Analiza comparativa – benchmarking
– Modelul celor 5 forte al lui Porter
– Strategii si avantaje competitive

Se vor detalia:
1.A A A  importanta raportarii la competitie in momentul formularii strategiilor
2.A A A  cum se face acest lucru?
3.A A A  Conceptul de avantaj competitive si cum poate fi dezvoltat acesta, in functie de pozitia ocupata in raport cu competitia: leader, challenger, follower sau activitate pe o piata specializata

Analiza de portofoliu a activitatilor unei organizatiei
1.A A A  Metoda matriciala de analiza a portofoliului de activitati a unei firma
2.A A A  Matricea BCG ca instrument de analiza

Segmentarea strategica si Selectarea pietelor tinta

Diferentierea ofertei si pozitionarea in piata – harti perceptuale

Dezvoltarea si lansarea de produse noi; Ciclul de viata al produsului

Planificarea Programelor de Marketing
Strategii pentru mix-ul de marketing: strategii de produs, strategii de distributie, strategii de promovare si strategii de pret.

CURSUL ARE UN PRONUNTAT CARACTER PRACTIC!!!

DATE ORGANIZATORICE:

Data Trainingului: 10-12 iulie 2009
Locatia: Hotel ROZMARIN,A  Predeal
Costuri: 1.520 RON + TVA / participant si include:
– Cazarea 3 zile / 2 nopti
– mesele (2 mic dejun / 2 dejun / 2 cina)
– coffe break-urile (3)
– suportul de curs;
– diplomele de participare

DISCOUNTURI:
– 7 % la 2 participanti
– La 3 persoane inscrise, beneficiati de 1 loc gratuit;

Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste pe pagina de oferta a programului la adresa: http://www.tradeconsult.ro.

Acesta se va trimite la numarul de fax – 0368.456.499.

Mai multe informatii se pot obtine si la numerele de telefon 0744487495 – Camelia Balan si 0730610660 – Catalin Lazar.

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE: Marti 30 Iunie 2009.

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.