Marketing si tehnici de vanzare in relatia B2B (Business to Business)

0

vanzare1“Clientii ne cer lucruri exagerate sau ne-legate de obiectul nostru de activitate si nu sunt deloc rezonabili cand le explicam situatia.”
“Furnizorii (sau clientii externi) discuta arogant cu noi si ne impun conditii dificile de contractare care ne limiteaza eficienta.”

“Nu putem evalua exact oportunitatile de piata si oricum deciziile cumparatorilor sunt mult prea influentate de factori legati de competitie ne-loiala sau coruptie.”
“Situatia generala economica este asa de complicata ca nu putem face planuri financiare sau de investitii pe termen mediu si lung.”

20-22 februarie, Hotel Cautis Azuga – termen de inscriere 12 februarie

Scopuri si obiective
Rapida globalizare a economiei mondiale si cerintele integrarii competitive a specialistilor romani in acest context au un impact semnificativ asupra modului in care specialistii abordeaza relatiile cu clientii, furnizorii, colaboratorii si colegii lor. Existenta diferentelor culturale, de educatie si comunicare, aducand o solicitare in plus specialistilor, mai ales acum,in noul context al integrarii Europene, care trebuie sa adauge cunostiintelor si experientei tehnice, sau de dezvoltare a produselor, capabilitati ce depasesc sfera lor specifica, strict profesionala. 

Seminarul isi propune sa ofere Directorilor instrumente practice de analiza, comunicare si rezolvare creativa a actiunilor de marketing si vanzari pentru obtinerea de rezultate optime in piata.

Competente acoperite

Parcurgand acest curs participantii vor putea:

– sa cunoasca cele mai recente elemente legate de tehnicile si metodologiile moderne de marketing;
– sa evalueze diferentele in modul de abordare, valorile cautate si asteptarile pietei, elemente ce pot fi folosite constructiv in obtinerea succesului proiectelor de dezvoltare a companiei;
– sa afle in ce masura anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes in relatiile cu clientii;

Procesul de instruire interactiva cauta sa ofere atat cadrul analitic cat si abilitatile si cunostintele necesare imbunatatirii performantei de lucru specifice. Pe parcursul acestui proces interactiv trainerul joaca rolul de facilitator cu scopul de a incuraja grupul sa dezvolte perceptia eficienta despre modul in care problemele teoretice prezentate pot adauga valoare performantei lor viitoare in munca.

Continutul cursului
1. Ce este Marketingul B2B. Exemple clasice de marketing. Structura si atributiile departamentului de marketing in contextul companiei

2. Determinarea factorilor critici de success

3. Elaborarea strategiilor de marketing
a. Pozitionarea firmei si a produselor/serviciilor
b. Strategii clasice si strategii ne-conventionale
c. Elemente de Cercetare si Plan Strategic

4. Organizarea, implementarea si controlul activitatilor de marketing
a. crearea, prezentarea si ciclul de viata al produselor/serviciilor
b. politici  de preturi
c. canale de distributie
d. politici de comunicare

5. Proiectarea si coordonarea vanzarilor
a. Relatia vanzator/client – Tehnici SPIN
b. Prezentari de vanzari
c. Studii de caz

6. Relatia vanzator/client – Tehnici SPIN

7. Activitati post vanzare / Client Service

8. Elemente de CRM
a. Concepte moderne de CRM
b. Abordarea diferentelor culturale – metode de evaluare a situatiei si modalitati de comunicare eficienta

DATE ORGANIZATORICE

Data Trainingului: 20-22 februarie 2009

Locatia: Hotel Hotel Cautis****, Azuga,  http://www.hotelcautis.ro/

Costuri: 1.580 RON + TVA / participant si include:

– Cazarea 3 zile / 2 nopti
– mesele
– coffe break-urile
– suportul de curs;
– diplomele de participare;

DISCOUNTURI:  

3% – pentru inscrierea a 2 participanti
5% – pentru inscrierea a mai mult de 3 participanti

Pentru prezentarea intregului program si inscriere va rugam sa accesati si sa completati formularul de participare care se gaseste pe pagina de oferta la adresa:
http://www.tradeconsult.ro

Acesta se va trimite la numarul de fax:
0368456499
Mai multe informatii se pot obtine si la numerele de telefon 0730610660 – Catalin Lazar si 0744487495 – Camelia Balan

TERMEN DE INSCRIERE
12 februarie 2009

Sursa: Plandeafacere.ro

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.