Parcurgand acest curs participantii vor putea:
– sa cunoasca cele mai recente elemente legate de tehnicile si metodologiile moderne de marketing;
– sa evalueze diferentele in modul de abordare, valorile cautate si asteptarile pietei, elemente ce pot fi folosite constructiv in obtinerea succesului proiectelor de dezvoltare a companiei;
– sa afle in ce masura anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes in relatiile cu clientii;
Procesul de instruire interactiva cauta sa ofere atat cadrul analitic cat si abilitatile si cunostintele necesare imbunatatirii performantei de lucru specifice. Pe parcursul acestui proces interactiv trainerul joaca rolul de facilitator cu scopul de a incuraja grupul sa dezvolte perceptia eficienta despre modul in care problemele teoretice prezentate pot adauga valoare performantei lor viitoare in munca.
Continutul cursului
1. Ce este Marketingul B2B. Exemple clasice de marketing. Structura si atributiile departamentului de marketing in contextul companiei
2. Determinarea factorilor critici de success
3. Elaborarea strategiilor de marketing
a. Pozitionarea firmei si a produselor/serviciilor
b. Strategii clasice si strategii ne-conventionale
c. Elemente de Cercetare si Plan Strategic
4. Organizarea, implementarea si controlul activitatilor de marketing
a. crearea, prezentarea si ciclul de viata al produselor/serviciilor
b. politici de preturi
c. canale de distributie
d. politici de comunicare
5. Proiectarea si coordonarea vanzarilor
a. Relatia vanzator/client – Tehnici SPIN
b. Prezentari de vanzari
c. Studii de caz
6. Relatia vanzator/client – Tehnici SPIN
7. Activitati post vanzare / Client Service
8. Elemente de CRM
a. Concepte moderne de CRM
b. Abordarea diferentelor culturale – metode de evaluare a situatiei si modalitati de comunicare eficienta
DATE ORGANIZATORICE
Data Trainingului: 20-22 februarie 2009
Locatia: Hotel Hotel Cautis****, Azuga, http://www.hotelcautis.ro/
Costuri: 1.580 RON + TVA / participant si include:
– Cazarea 3 zile / 2 nopti
– mesele
– coffe break-urile
– suportul de curs;
– diplomele de participare;
!!! 2=3, platesti 2 locuri si primesti 3 inscrisi (1 loc gratuit) !!!
Prezentarea programului si inscrieri va rugam accesati pagina programului http://www.tradeconsult.ro/pagina/marketing-si-tehnici-de-vanzare-in-relatia-b2b-20-22-februarie-hotel-cautis-azuga.html
Mai multe informatii se pot obtine si la numerele de telefon 0730610660 – Catalin Lazar si 0744487495 – Camelia Balan
TERMEN DE INSCRIERE
12 februarie 2009
Sursa: Plandeafacere.ro