Managementul noilor produse

0

nouIn mediu de afaceri de astazi, companiile trebuie sa faca fata unei concurente acerbe pentru a supravietui pe piata. Nu mai este suficient sa oferi spre vanzare un bun sau un serviciu. La ora actuala, este obligatoriu sa oferi produsul potrivit, in locul potrivit, la pretul potrivit si la momentul potrivit. Managementul companiilor ar trebui sa constientizeze acest lucru si sa isi stabileasca obiective specifice in acest sens.

Cursul online „Managementul noilor produse” urmareste clarificarea conceptelor de produs si produs nou, constientizarea necesitatii inovarii permanente, precum si prezentarea procesului de creare a noilor produse, un proces dificil si costisitor pentru orice companie.

Cursul este furnizat de Kaizen Company – societate specializata in promovarea educatiei permanente – prin intermediul proiectului Online-School.ro – The freedom to learn! si va puteti inscrie pentru sesiunea din luna februarie 2009.

Ce veti studia?

Tema1: Produsul. Management de produs
Tema 2: Produsul nou
Tema 3: Inovare si creativitate
Tema 4: Ciclul de viata al produsului (CVP)
Tema 5: Procesul de creare a noilor produse

Scopul cursului:

Insusirea cunostintelor si dezvoltarea abilitatilor necesare in managementul produsului, precum si a procesului de creare a produselor noi

Obiective curs:

La finalul cursului participantii vor avea competentele necesare sa:

– Identifice factorii care influenteaza succesul sau esecul unui produs nou
– Faca diferenta intre inovare si creativitate
– Stabileasca factorii care impun inovarea
– Identifice in ce etapa a ciclului de viata se afla un produs si sa stabileasca strategia de urmat in acest caz
– Organizeze si sa conduca procesul de creare a noilor produse

Cine poate participa?

– Managerii de produs
– Managerii de proiect
– Managerii departamentelor de Marketing
– Managerii departamentelor de Cercetare-Dezvoltare
– Orice persoana interesata in a-si largi sfera de cunostinte in domeniul managementului produselor noi

Taxa de instruire: 250 RON

Cursul online „Managementul noilor produse” incepe in prima zi a fiecarei luni si dureaza 30 de zile. Evaluarea participantilor se va realiza pe baza temelor efectuate individual in timpul cursului si a testului grila sustinut la final, dar si in functie de participarea la seminariile online. Absolventilor li se va elibera Certificat de Absolvire, care va fi insotit de rezultatul obtinut, de programa analitica a cursului si de o recomandare din partea lectorului.

Pentru mai multe informatii:

Madalina Angiu
General Manager
Kaizen Company

Tel: 0770.836192
Fax: 0351.815524
[email protected]
http://www.online-school.ro

Sursa: Plandeafacere.ro

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.