Leadership Training

0

11 martie 2008

26-28 Martie, Hotel RowaDany – Sinaia. Programul are ca scop Dezvoltarea capacitatii de evaluare si analiza a capabilitatilor de Leadership si a eficientei dezvoltari a resurselor umane din companie.

Obiective

  • Asimilarea unor metode pentru organizarea eficienta a fortei de munca si pregatirea acestora pentru o activitate profitabila in companie;
  • Asimilarea unor metode de comunicare si coordonare ce potbfolosi cea mai eficienta repartizare a capabilitatilor;
  • Dezvoltarea capacitatii de generare a unei viziuni pragmatice si armonioase;
  • Perfectionarea abilitatilor de a construi aliante;
  • Educarea inteligentei de a determina alocarea resurselor necesare punerii in fapt a viziunii propuse;
  • Furnizarea unor solutii practice privind abordarea influentei, autoritatii si conexiunilor, ca atribute ale puterii necesare derularii procesului de leadership.

Continutul cursului:

  • Leadership si raporturile de auto-evaluare.
  • SA FII! SA STII! SA FACI!: Raportul management-leadership:
    – Indicatori de performanta in Leadership. Valori . Atribute , Competente;
    – Inteligenta Emotionala la lucru! Autoreglare. Motivatie. Empatie. Abilitati sociale.
  • Leaderi si Manageri:
    – Tipologii de conducere;
    – Implicatiile actiunii manageriale in diferite stadii de evolutie a companiei;
    – Test Leadership. Exercitiu practic.
  • Managementul relatiilor din echipa:
    – Dezvoltarea individuala si a echipei prin delegare;
    – Interactiuni pozitive si negative in dinamica echipelor.
  • Gandirea Creativa ca motor al eficientei echipelor:
    – Stiluri de gandire creativa;
    – Schimbarea Palariei – utilizarea metodelor de gandire laterala.
  • Cultura Organizatiei: Liant sau Teren Minat? 
    – Raportul dintre lider si cultura organizatiei;
    – Lideri cu capacitate de invatare si organizatii cu capacitate de invatare.
  • Implementarea schimbarii in companie:
    – Cadru de Analiza si Diagnoza Organizationala;
    – Strategii de preluare a conducerii, intr-un nou rol de lider;
    – Evaluarea obiectiva si solutionarea conflictelor generate de schimbare;
    – Motivarea si generarea de entuziasm si participare;
    – Role-play;
    – Evaluare rezultate.

Metode de formare folosite in training:

Invatare experimentala – Programul de training este unul orientat catre generarea de rezultate concrete in practica de zi cu zi a participantilor.
Asimilarea cunostintelor si dezvoltarea aptitudinilor vor fi asigurate prin:

  • Training interactiv fata-in-fata utilizand: exercitii, studii de caz, analiza propriei companii; JOCURI DE ROL filmate;
  • Urmarirea suporturilor vizuale ce descriu diversele faze ale procesului;
  • Structura modulara a cursului ce permite o monitorizare precisa a recapitularilor si fixarilor conceptuale – LEARNING POINTS.

Metodele de formare utilizate in training vor fi sustinute de sistemul de monitorizare a performantei cursantilor.

Programul pune la dispozitia cursantilor urmatoarele materiale:

  • Caietul de lucru al cursantului;
  • Action plan – punerea in practica a celor dobandite in curs;
  • Role play – Jocuri de rol relevante pentru diversele etape ale procesului.

Trainingul va fi sustinut de catre Mirela Gheorghe, absolventa Harvard Business School. Mirela este specializata conform cu ultimele tendinte in strategie, management si marketing.

Perioada: 26 – 28 Martie 2008
Locul desfasurarii: Sinaia – Hotel ROWADANY

Taxa de participare: 1.320 RON / participant (fara TVA)

Discounturi:
2% – pentru inscrierea a 2 participanti;
5% – pentru inscrierea a mai mult de 3 participanti.

In taxa de participare sunt incluse toate costurile privind instruirea, cazarea si masa participantilor.

Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste pe pagina de oferta la adresa: www.tradeconsult.ro.

Telefon: 0730/610.660; 0744/487.495
Fax: 0368/456.499
E-mail: [email protected]
Web-site: www.tradeconsult.ro 

Sursa: Plandeafacere.ro, 11 martie 2008

Share.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.