Expert Achizitii Publice, Bacau, 6 – 15 iunie 2008

0

3 iunie 2008

INTERACTIV RO CONSULT lanseaza programul de perfectionare: Expert Achizitii Publice. Aplicarea noii legislatii si utilizarea mijloacelor electronice la Bacau, in data de 6 iunie 2008.

Programul se adreseaza:

  • Autoritatilor publice la nivel local in vederea coordonarii activitatii compartimentelor care concura la derularea activitatii de achizitii si investitii publice;
  • Firmelor private care au specialisti in departamentele: achizitii publice si logistica; investitii; tehnic; financiar si juridic, implicati in activitatea de achizitii si investitii publice, indiferent de statutul pe care il au;
  • Persoanelor care vor sa completeze cereri de finantare pentru programele Uniunii Europene (PHARE, Fonduri Structurale);
  • Potentialilor manageri de proiect din mediul de afaceri, societatea civila si institutii publice;
  • Reprezentantilor organizatiilor care sunt conduse prin proiecte sau doresc sa implementeze managementul prin proiecte.

In procesul de pregatire utilizam metode moderne de pregatire şi de abordare a cursurilor:
(1) cursuri deschise fata-in-fata in care au loc prezentari, dezbateri, discutii active, studii de caz, (36h);
(2) tutoriale on-line unde cursantii beneficiaza de consiliere şi indrumare in realizarea aplicatiilor practice(36h).

Diplome: La absolvirea cursului se obtine un Certificat de absolvire si un Supliment descriptiv pentru perfectionarea ca Expert achizitii publice, eliberat de Ministerul Educatiei si Cercetarii si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.

Taxa de inscriere la curs este de 900 RON.
Taxa include: suportul de curs; modele; fise de lucru; studii de caz; legislatie relevanta; alte materiale auxiliare; CD cu materiale pe suport electronic.
Locatia si orarul de curs se stabileste in momentul formarii grupei.

Reduceri participanti:
– 10 % pentru inscrierea a peste 2 participanti din partea aceleiasi organizatii;
– 10% pentru participantii la alte cursuri organizate de Interactiv Ro Consult;
– 10% pentru persoanele cu handicap dovedita cu copii acte care sa ateste acest fapt.

Conditii de inscriere:
– completarea fisei de inscriere, semnatura si stampila firmei;
– copie CI/BI participanti, copie certificat de casatorie participanti (daca este cazul);
– copie diploma ultima forma de invatamant absolvita de participanti (minim diploma bacalaureat);
– CV-ul.

Formularul de inscriere.

Termen limita pentru inscrieri: 6 iunie 2008.

Detalii şi inscrieri la:
Tel/Fax: 0234/571.504, 0729/292.246
Em-ail: [email protected]?

Sursa: Formare.info, 2 iunie 2008

Share.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.